Djurmisshandlare?

Nu har jag iallafall pratat med ägaren till hästen och hon verkade iallafall inte tycka att jag var så hemsk!

Hon sa att man inte fick slå mot huvudet på hästen bara, och hon hade iallafall inte märkt något på hästen sen jag sprätta snö på den. Tur att hon är vettig, en av de få i det stallet! :smirk: (riktigt trevlig, iallafall vad jag märkt)...

Hon sa att hon skulle fixa extratråd som vi pratat om och jag själv sa att jag "måste" förtsätta sprätta snö om den attakerar, vilket hon förstog. :)
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 919
Senast: Stereo
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 326
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 608
Senast: co-SMAD4
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
2 781
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp