do not delete

Sv: do not delete

Om man söker på Bukefalos/avancerat, skriver **DONOTDELETE** i användarnamnfältet så får man 500 träffar (max antal träffar).

Men söker du i Generella/Inriktningar/Övriga med underforum så får du max antal träffar i varje del, alltså minst 1500 olika inlägg.
 
Sv: do not delete

I brist på annan underhållning roade jag mig med att kolla igenom de olika forumen för att se hur många inlägg som var gjorda av **DONOTDELETE** :crazy:

Här kommer sammanställningen:
Nyheter 61 inlägg
Generella minst 2201 inlägg då det var maxantal på Utrustning.
Inriktningar 1039 inlägg
Övriga 1017, där fanns inga på forumen Ungdom, Äldre Ungdom, Senoir o Barn. Förmodligen beroende på att där blir inte trådarna så gamla som över ett år o Barnforumet är för nytt.

Summa: minst 4321 inlägg.
 
Sv: do not delete

A_K_N skrev:
Det finns ju massor av olika orsaker till att man inte finns kvar som användare men den troligaste är att man inte använt sitt nick på väldigt länge.

Är det så svårt att förstå???

Allt enl. mig är ju svårt att förstå :smirk:

Men om man inte använt sitt nick på länge, så varför fanns då den tråden jag fann? (ny tråd ju)
Enda svaret på det är ju att användaren raderat sig själv?
Eftersom att användaren ändå varit aktiv så pass länge, och inte för ett år sedan.
 
Sv: do not delete

Tråden du fann var ju ett år gammal. Den var inte ny alls.
 
Sv: do not delete

Om du läser i tråden så ser du ju att sista gången **DONOTDELETE** gjorde något inlägg var 2004-02-11 alltså för ca 1 år sedan.

Jo, JAG börjar tycka att du är otroligt korkad.
Du visar ju gång på gång att du INTE läser vad man skriver utan bara det du själv vill se.
 
Sv: do not delete

Men så bra då...
Å d e ju tur att smaken e som baken, eller hur...

Jag va väl inte nog uppmärksam på den tråden jag visade, men jag förväxlade väl datumen...
 
Sv: do not delete

Skulle tro att den hängt med av "misstag" då sista inlägget i den tråden från Icebabe_1 är från 2003-11-03
 
Sv: do not delete

Användaren **DONOTDELETE** härstammar från det gamla forumsystemet.

Användare som togs bort eller önskade att bli borttagna fick alla detta användarnamn, vid importen till detta forum, blev denna användare mer som en vanlig användare.

För att förhoppningsvis minska framtida förvirring har jag nu fixat så att DONOTDELETE istället heter BORTTAGEN och att den ser ut som alla nyare borttagna användare.

Dvs exempelvis så som Icebabe_1 eller **BORTTAGEN** i följande tråd.
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=474691

Vill man bli borttagen som användare i dag går det alltså att se att det användarnamnet svarat i en tråd, trots att det är borttaget. Men det går inte att göra någon sökning på användarnamnet eller vilka inlägg användarnamnet skrivit.
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 650
Relationer Gammal användare, nytt namn för att det här skulle kunna bli pinsamt oavsett om det går "bra" eller inte. Jag hade nyligen några...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 804
Senast: Sel
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 487
Senast: karl_h
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 644
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp