Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Dodson & Horrell-näringsinnehåll?

K

Krabban

Dodson & Horrell-näringsinnehåll?

Någon som vet deras olika muslifoders näringsinnehåll? Skulle vara jättetacksam :bow:. Har de ngn hemsida där man kan hitta det? Letade på nätet, men hittade inte...

Re: Dodson & Horrell-näringsinnehåll?

Det går inte att komma in på den svenska hemsidan, men den engelska finns.. www.dodsonandhorrell.com

Vilka olika foder är det som du vill veta något om? Jag fodrar mina hästar med D & H foder.. känner även en som är återförsäljare av fodret! Kan kanske hjälpa dig..

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6479 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Relationer Jag har träffat världens finaste kille. Han är snäll, omtänksam, pålitlig och han älskar mig. Han kommer överens med allt och alla...
2
Svar
39
· Visningar
1 978
Foder&Strö Hej! Någon som vet hur bra/dåligt det är att flytta hästens vattenbalja i hagen? I stallet är lösdriften nu en bit mindre för att...
Svar
7
· Visningar
613
Kläder&Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 512
Hundavel&Ras Jag har en hund med ett genetiskt fel som ger dövhet och hornhinnedystrofi. Det beter sig som ett recessivt anlag. Jag har letat som en...
Svar
15
· Visningar
1 443

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2021
  • Betäckningar 2021

Omröstningar