Dogs in Action

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Dean
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 88
  • Visningar Visningar 4 936
Hi hi...händer det ofta? Folket på bilden ser ut som om de inte varit med om det tidigare. ;) :angel: Lite överraskade liksom. :angel: :D

Gud så söt liten sak! :love:
Ser ut som en vit tuss med två svarta prickar som flyger runt! :D

Vi spelade boccia och hundarna stal bollarna och busade runt som galningar. Ester är väldigt busig, men Doris leker nästan aldrig. Hon är rädd för andra hundar och brukar bli rädd om Ester skäller. Hon kan inte skilja glada skall från arga.

Här är lite bilder på mina hundar in action.

Xena, Welsh Corgi Cardigan ca 1 år på bilden mopsar sig mot den äldre Pepsi(den röda, finns inte längre) Welsh Corgi Pembroke.

132596424kmqupl_ph.jpg

132597304kpqcmr_ph.jpg

Länkar ifall det inte funkar, ta bort http://
Bild 1

Bild 2

Nej! Dels tror jag att hon rent generellt ser dåligt då hon är så väldigt rynkig i ansiktet och dels tror jag att hon har svårt att läsa av andra hundar. Konstigt eftersom hon är uppvuxen i hundflock.

hur sjutton gör ni för att få in bilderna? har några fina på min douglas

Liknande trådar

Övr. Hund Funderade lite på hur man ser på sina hundar. Vad ser ni när ni tittar på eran hund? Tror ni att andra ser på er hund på samma sätt... 2
Svar
26
· Visningar
790
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 604
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 198
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
Svar
1
· Visningar
214
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka