Dokumentärer tips

SkorpSmulan

Trådstartare
Jag har precis sett The curious case of Natalia Grace och blev sugen på fler dokumentärer.
Ge mig era bästa tips.
 
Sins of our mother (Netflix)
Q - into the storm (HBO max)
After Truth (HBO max)
Low country - the Murdaugh dynasty (HBO max, finns på Netflix också)
Navalny (HBO max)
Murder mountain (Netflix)

Har sett det mesta i dokumentärväg på både Netflix och HBO men dessa är de senaste som jag verkligen fastnat för och tyckte va bäst :) Ett tag va jag mer inne på dokumentärer om klimatet, men nu på senare har det vart mer inom denna kategori, så jag har massor med mer tips!
 
Sins of our mother (Netflix)
Q - into the storm (HBO max)
After Truth (HBO max)
Low country - the Murdaugh dynasty (HBO max, finns på Netflix också)
Navalny (HBO max)
Murder mountain (Netflix)

Har sett det mesta i dokumentärväg på både Netflix och HBO men dessa är de senaste som jag verkligen fastnat för och tyckte va bäst :) Ett tag va jag mer inne på dokumentärer om klimatet, men nu på senare har det vart mer inom denna kategori, så jag har massor med mer tips!
Tack.

Jag tar gärna tips inom alla kategorier (kanske inte allt för tunga dock).
 

Liknande trådar

Samhälle Nog kan jag inte vara den enda här på forumet som sett dokumentären om stalkern i Skellefteå? Dokumentären är på tre delar och jag...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 739
Senast: lil-sis
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: startpompe
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
681
Fritid Huxflux ska jag på julbordskonsert första gången i mitt liv och Helsingborg av alla ställen. Ska se Martin Rolinski :love1: med Tess 🤩...
Svar
6
· Visningar
416
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp