Dominus sadlar

Sv: Dominus sadlar

Du skrev att du har sett en Dominus ligga bra på en spikrak rygg. Du anser iaf att den inte är svängd, då måste den vara åt det rakare hållet vilket jag definitivt inte håller med om.
Jag anser mig inte ha ensamrätten på vad som är fel, men detta är helt fel. Jag har aldrig sett en Dominus som varit rak eller ens i närheten av det.

Som jag skrev högre upp, vissa hästar trivs med vissa sadlar även om det inte följer konstens alla regler. Men det betyder inte att bara för att en viss häst med rak rygg (t.ex.) gillar Jaguar att Jaguar passar raka ryggar.
 

Liknande trådar

Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
934
Senast: Anna-KarinO
·
IT & mobiler Min Samsung A51 börjar bli sliten efter 4 år så jag inser att jag måste börja leta efter en ersättare. Finns det någon som kan hjälpa...
Svar
14
· Visningar
407
Ekonomi & Juridik Jag sitter och skriver på en bok och behöver lite information kring att ta med sig sin häst till England. Inte sälja den utan ta den med...
Svar
4
· Visningar
587
Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjälp. Har precis hämtat hem min nya häst. Vid provridningen hade han en äldre Stubben dressyrsadel märkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
335
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp