Dominus sadlar

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare sissu
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 6 418
Sv: Dominus sadlar

Du skrev att du har sett en Dominus ligga bra på en spikrak rygg. Du anser iaf att den inte är svängd, då måste den vara åt det rakare hållet vilket jag definitivt inte håller med om.
Jag anser mig inte ha ensamrätten på vad som är fel, men detta är helt fel. Jag har aldrig sett en Dominus som varit rak eller ens i närheten av det.

Som jag skrev högre upp, vissa hästar trivs med vissa sadlar även om det inte följer konstens alla regler. Men det betyder inte att bara för att en viss häst med rak rygg (t.ex.) gillar Jaguar att Jaguar passar raka ryggar.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 515
Senast: Mirtai
·
Fritid Jag behöver hjälp. Min mor fyller 60 år och jag skulle vilja bjuda henne på middag och övernattning. Letar efter rekommendationer på...
Svar
4
· Visningar
319
Senast: cewe
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
548
Senast: Elo
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka