ekedal

Trådstartare
Är det någon som vet om Glucovett häst är inregistrerat som fodertillskott hos jordbruksverket? Är det ok att ge det till en tävlingshäst? Sitter här och försöker reda ut dopingreglerna. Här gäller det glucosamin, msm och kondrotin. Vaccinatin likaså är 96 timmar ´karens på A2 vaccinet eller är det 7 dagar? Jag behöver vaccinera om min senast 4 dagar efter tävlingen men det är inte alltid så lätt att få ut vet på rätt dag så det kanske blir innan tävlingen.

Sv: Doping

Kan bara svara på vaccinet, där är jag 100% säker att det är 7 dagar FÖRE tävling. Det står i TR.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 485
Senast: Edla
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 603
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Har börjat förlora hoppet tror jag så vänder mig hit för hjäääälp.... (obs långt) Söker tips, råd, erfarenheter.... Vad som helst...
Svar
8
· Visningar
1 959
Senast: tuaphua
·
Tjatter Äntligen är det dags igen! I stora skaror beger sig människor till Gärdet för att ta del av en tradition som väckts till liv... 68 69 70
Svar
1 395
· Visningar
63 734
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka