Nationaldagsgaloppen (ulvspel)

Jag gissade på dig. Kinder kunde jag dock inte få ihop med någon.

*kl*
Jag är lite besviken på att ingen noterade att Sookie stavade Jeffery fel + att jag och Sookie postade inlägg exakt samtidigt :( jag som ansträngde mig så!

Jag fick ihop dig med Sookie redan dag 2. Vet inte varför riktigt men jag fick en känsla av det. Sen vacklade jag dock lite när du, Sookie och glömmerallt röstade skumt på mig samma dag för då fick jag plötsligt känslan av att GA kunde höra ihop med Sookie istället.
 
Jag använde faktiskt ett av råden du gav i tråden och det var så jag fattade att du och Sookie hörde ihop :idea:, sedan när jag såg att du, Sookie och GA alla tre röstat på drama två ggr så var det självklart att jag hittat åtminstone en ulv. Men jag var inte säker på om ni var ulvar el får...

Jag som trodde att det skulle vara för uppenbart att rösta på samma, så jag trodde folk skulle tycka att det tydde på att vi inte hörde ihop.

Vilket råd?
 
Jag som trodde att det skulle vara för uppenbart att rösta på samma, så jag trodde folk skulle tycka att det tydde på att vi inte hörde ihop.

Vilket råd?
Tror det var förrförra dubbelnicksleken där det inte fanns något dubbelnick som skrev som Myrten (alla hade dubbelnick) men ett dubbelnick som skrev HELT skruvat. Då tänkte jag att då måste det vara Myrten. I en tidigare lek var det en som skrev på nåt konstigt sätt som heter nåt särskilt, var helt jävla hopplöst att tyda. Av dom som var med var det bara Sasse som skulle skriva så.

Så det brukar alltid finnas nåt att gå på.
 
Och jag som tyckte att jag var så uppenbar man kunde bli med vilket som var mitt dubbelnick - om inte de identiska teorierna och rösterna var en ledtråd så borde det ju ha räckt att se att jag är den enda som missbrukar "-" ;).

Jag fattade inte alls att du hängde ihop med ett dubbelnick förrän jag såg rollistan nu på slutet:p
 
OT. Nu när leken är slut tänkte jag byta ut min tillfälliga avatar. Men jag hittar inte den jag hade innan och ingen ny som jag gillar heller.:arghh:
 
Och jag som tyckte att jag var så uppenbar man kunde bli med vilket som var mitt dubbelnick - om inte de identiska teorierna och rösterna var en ledtråd så borde det ju ha räckt att se att jag är den enda som missbrukar "-" ;).
Jag trodde änkan/ankan hörde ihop med Drama ända till hon åkte, då först fattade jag att det var ditt nick. Förresten så har jag också en förmåga att missbruka - så det såå ;)
 
Lite taktik var det nog ;)

Det blev uppenbart när du sen skrev ett inlägg som handlade just om hur man kunde koppla ihop dubbelnick baserat på hur de skrev användarnamn (har jag för mig), då förstod jag att du själv inte skulle begå sådana misstag i första taget ;)
 
Just då hade vi redan bestämt oss för att offra mig så puff hängde mest med på dina teorier :p
Förstod att ni valt att offra dig och därför jag insåg att Mumorsan också var ulv, var en sak hon skrev som kommentar på mitt inlägg som fick min radar att gå igång. Men @cirkus varför försvarade du Mumorsan så mycket? Jag började tro att jag var ute å cyklade ett tag...
 
Förstod att ni valt att offra dig och därför jag insåg att Mumorsan också var ulv, var en sak hon skrev som kommentar på mitt inlägg som fick min radar att gå igång. Men @cirkus varför försvarade du Mumorsan så mycket? Jag började tro att jag var ute å cyklade ett tag...
Jag trodde faktiskt att hon var god...ett tag tills jag insåg att det var nog så att de bestämt sig för att offra båda MM och Puff
 
Tack alla för en rolig lek, tyckte det var extra roligt med alla uppdateringar från LL.

Extra tack till @Jeffery för teorier som fick mig att fundera ett varv till. :) Ber om ursäkt för att jag kallade dig hon, men det gör jag till alla i ulvspel. :o
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 251
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 242
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 470
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 040
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp