Nationaldagsgaloppen (ulvspel)

Ja, tack Myrten för en riktigt rolig lek och roliga uppdateringar! Jag skrattade högt när Cirkus plötsligt blev förvandlad till en häst.

Tack också till alla andra deltagare och självklart ulvkollegorna. Jag har haft mycket kul i den här leken :)
 
Tack snälla ni!:love:

Om vi är färdigdiskuterade låser jag tråden imorgon bitti så kan nästa lek ta vid. Jag tror som sagt att det här var min sista på länge. Pendlar fem timmar om dagen och ska göra det året ut (det är självvalt så tyck inte synd om mig!), men jag kommer självklart att läsa lekarna! Vill någon bolla frågor om roller och teman så finns jag där.
 
Jag tackar med- och motspelare, samt LL för vackra uppdateringar,
där jag själv tycker att mitt frånfälle var allra vackrast av dem alla! :0)
 
Gaaahhhh! Scheisse

Det var verkligen 50/50 att gissa vem som Mu hade demonat och jag tyckte att det hade varit lite riskablare att demona Con, men samtidigt lite mera raffinerat....fan.

Det var en jättekul lek! Spännande upplopp och dött lopp :D

Sorry @CaisaLundblad - jag måste lära mig tro på dig (och på drama)

jag tyckte ju det var så uppenbart, mmen vågade inte skriva att det var exakt det jag trodde skulle hända innan de demonat nån av rädsla för att Mu skulle våga chansa på dig eller mig istället och du kanske också bara var bybo...
Och det var ju så uppenbart att kinder sist mig! Hon skrev ju i princip "jag har siat Caisom bybo, så hon är iaf inte ulv" men det var innan niyama lynchats, så hon kunde inte helt godfö
 
Min mobil fuckar sönder mina inlägg... -.-
Hon kunde inte godförklara mig, försökte jag säga, eftersom ett får fortfarande fanns kvar. :p

Tack för en rolig lek alla!
 
Jg vill också tacka alla för en rolig lek! Extra stort tack till LL för stort engegemang och undehållande uppdateringar!
 
Åh vilken rolig lek detta var! Tack LL och alla inblandade! Tycker att både goda och onda gjorde ett väldigt bra jobb! ;)

Själv höll jag på att bli tokig på mig själv för att jag missade en sia! :o Det här med att passa tider är inte min grej... :angel:

Och vad kul att se att Drama skyddade mig hel tiden! :p Haha jag försökte i princip skrika till dig @Drama att jag var god och då du inte verkade fatta först i leken trodde jag inte att du kunde vara god då... Men det fattade du uppenbarligen. :p Det var först då du godförklarade mig helt och dessutom hade samma tankebanor som mig som jag var tvungen att fatta att du måste vara god.

Och @cirkus! Jag höll på att bli galen på dig! :p Haha jag skrev flera ggr att @CaisaLundblad inte kunde vara ulv. Jag hoppades så att du skulle gå tillbaka det och läsa och förstå att hon måste vara god när fåren hade rykt, särskilt då t o m Caisa bad dig att göra det! Men jag brukar vara precis lika förvirrad själv, särskilt om jag inte vet något. ;)
 
Det skrev jag till Myrten, att Hedinn borde fatta :D
Klart att jag fattade! :D

Var dock övertygad om att Caisa var Kinder.

Ber om ursäkt för mitt kassa deltagande. Andra missade rösten berodde på en akututryckning då en häst beslöt sig för att ha ihjäl sina hagkompisar, så gick åt lite tid till att rädda dem.
 
jag tyckte ju det var så uppenbart, mmen vågade inte skriva att det var exakt det jag trodde skulle hända innan de demonat nån av rädsla för att Mu skulle våga chansa på dig eller mig istället och du kanske också bara var bybo...
Och det var ju så uppenbart att kinder sist mig! Hon skrev ju i princip "jag har siat Caisom bybo, så hon är iaf inte ulv" men det var innan niyama lynchats, så hon kunde inte helt godfö

Mmmm. att du var god fattade jag på slutet innan demoningen inträdde. Men sen så hade jag inte en susning.
Du hade lite för många hål i dina tankar efter demoningen :( för att jag skulle tro att du var fortsatt god
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 342
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 867
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 773
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp