Nationaldagsgaloppen (ulvspel)

Jag känner mig som vanligt som en ....byfåne!

Det är lite roligt att jag själv tycker att jag spelade skumt de första dagarna och flera också trodde jag var fåret eller på annat vis skum.
 
@dramatik du skyddade Kinder flera gånger - visste du att det var siarlärlingen?

Första natten visste jag inte, men andra tyckte jag att jag fattade det och vågade inte chansa på att låta bli att skydda. Det var i ett inlägg där hon gick hårt åt mig men skrev något om att hon hade en känsla om att Caisa var god, det fick mig att inse att hon förmodligen var siare, nåja siarlärling då. Jag blev förvånad att ulvarna inte försökte äta henne efter det faktiskt:P
 
Tyckte det var rätt skönt när ni lyckades lyncha Habina helt själva, då var det bara att sitta tillbaka och njuta :p
 
  • Gilla
Reactions: MM
Jag känner mig som vanligt som en ....byfåne!

Det är lite roligt att jag själv tycker att jag spelade skumt de första dagarna och flera också trodde jag var fåret eller på annat vis skum.

I ena sekunden kändes du ond och i den andra hur god som helst. Så vi vågade inte röra dig.
 
jag såg aldrig att någon diskuterade vem pizzan eventuellt kunde höra ihop med, var det så självklart att pizzan var jag?

Jag gissade på dig. Kinder kunde jag dock inte få ihop med någon.

*kl*
Jag är lite besviken på att ingen noterade att Sookie stavade Jeffery fel + att jag och Sookie postade inlägg exakt samtidigt :( jag som ansträngde mig så!
 
Vi kunde fått en bättre strid där @Paddington om jag hade haft mer tid till leken den dagen. Å sen försvann mitt jävla internet!
Då var det bara att ge upp :p
 
Jag gissade på dig. Kinder kunde jag dock inte få ihop med någon.

*kl*
Jag är lite besviken på att ingen noterade att Sookie stavade Jeffery fel + att jag och Sookie postade inlägg exakt samtidigt :( jag som ansträngde mig så!

Jag använde faktiskt ett av råden du gav i tråden och det var så jag fattade att du och Sookie hörde ihop :idea:, sedan när jag såg att du, Sookie och GA alla tre röstat på drama två ggr så var det självklart att jag hittat åtminstone en ulv. Men jag var inte säker på om ni var ulvar el får...
 
jag såg aldrig att någon diskuterade vem pizzan eventuellt kunde höra ihop med, var det så självklart att pizzan var jag?

Jag kopplade inte ihop er iaf. Men jag noterade att capri var den enda spelaren som skrev Matmissbrukarn i stället för Matmissbrukaren och funderade mycket på huruvida det var en medveten taktik eller ej :p
 
@Niyama Varsågod! :p Jag visste förstås att det fanns en risk att du var får, men jag tänkte att jag väl knappast kunde ha haft sådan otur att jag siade fåret av alla :meh:. I övrigt är jag helkass på att hitta får (det visades om inte annat nu med MM, och jag har alltid haft tokfel när jag har suttit i lyan), så jag bestämde mig helt enkelt för att låtsas att du var god så länge det gick. Vågade dock inte godförklara dig i mitt testamente.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 835
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 748
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 554
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 111
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp