Doris har hittat sitt favorit godis!

MEn jag vill ju att det ska lukta! Eller Doris vill.. Ju vidrigare det doftar desto godare är det :smirk:
 
Vet faktiskt inte vart mamma köper det ifrån :smirk:
Om det är torrvikt så är det ju mycket billigare. Synd att det inte finns här i stan då :mad:

Har du varmluftsugn (eller vad det nu heter, du vet sån där med fläkt)? I så fall har du ingen värme alls utan bara fläkten igång...över natten eller så. Så har du små torra bitar sen :idea:
 
Hmma. Då skulle jag nog ställa ugnen på så låg värme som möjligt. Vill ju inte att hunden ska få vidbrända godisar.
Bara det är lite varmt borde dom ju torka.
Det kommer att lukta kever i hela huset/lägenheten :D
 
bläää.... då kanske jag skulle vänta till sommaren, eller ännu bättre, åka till pappa och torka dom. wow snilleblixt :idea:
 
Funkar även att gtöra i vanlig ugn, men då kokar jag den först och tärnar den. Torka länge på låg värme i ugnen. Super!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Pysslingens njurar är på väg att ge upp. Vi behöver tips på godis - dels för att vi fortsätter att träna, dels för att någon ibland...
Svar
2
· Visningar
623
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 291
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 252
Senast: Hazel
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 933
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp