Dottern var duktig

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dottern red istället för sin kompis igår.
Fick en ponny hon bara ridit en gång för 2-3 år sen, då det gick mindre bra.
L-D var då relativt ny och rejält pigg, vilket renderade i att han drog iväg i galoppen och dottern blev rädd.
Händelsen satt nog kvar lite i bakhuvudet, och även att hon sett L-D vara väldigt stark med en viss annan ryttare var det väldigt pirrigt innan hopplektionen.
Förutom ett språng som blev lite långt gick det strålande, har aldrig sett L-D gå så lungt nån gång. :bump:
Var jättebra för hennes självförtroende, verkligen.

Själv rider jag sista lektionen i morgon innan tävlingen den 1 juni. Superbra planering eller hur :p. Men det är ju inte jag som valt operationstid heller.
Jaja det går som det går
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 824
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
3 774
Senast: Vallmo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 291
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp