Dressyr stövlar

Elizette

Trådstartare
Hade tänkt ge mig in på ett par sådana, har tidigare alltid kört med alternativ graninge allround. men har nu fått ett present kort i julklapp för stövelinköp & då mina graninge fortfarande är fungerar super tänkte jag slå i slag & köpa ett par åt dressyrhållet.

Till min fråga.. vilka rekomenderar ni, märke? har ni möjligtvis någonbild på dom ? kvalite, hållbarhet osv, skulle vilja ha så mycket info som möjligt! :)
 
jag har ett par cavaalo piaff som jag är jättenljd med helöt underbara. finns bild på www.ryttare.com
har ju bara haft dom sen i oktober men de har väldigt bra kvaitet och sägs hålla i massor med år.
 
se till att köpa dom ordentligt höga i skaftn för alla stövler sjunker ihop lite-dessutom e de snyggt med hög utisida
 
Har Cavallo Piaffe.. Måttade.. Lackade.. O Med dragkjeda.. Har inte ridit i dom än men dom är jätte sköna att ha på sig.. O Super snygga...
 
Jeg har Cavallo Weltmeister. Det er egentlig en allroundmodell (mot dressur), men har kjøpt de litt ekstra høye for dressurbruk. De er noe billigere enn Cavallos dressurmodeller som piaffe og passage.

Ta en titt på Cavallos hjemmesider.
 
Har ett par Regent, "Handgjorda" från England, Enkla, Mkt använda, Mn superkvalité, Fick laga dem uppe vid skaftet O sadelmakaren la även på ny sula (förut var en träsula :love:!!)
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 590
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 339
Senast: miumiu
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 524
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 106
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp