Dressyrlaget till OS (utbruten från Dressyrsnackis 14)

Oj! Är Merkulova med med Mister X? Borde inte den hästen vara rätt gammal nu? Jag har länge velat se den hästen med en bättre ryttare! Hans energi är fantastisk och verkar aldrig ta slut! Men hon rider så otroligt illa! Utom de få gånger då hon får till det. Då kan de få riktigt höga poäng.
Han är född 2004.
 
Måste man ha Discovery + för att kunna se dressyren? Verkade som att kanal 9 skulle visa från kl 11.20, men antar att man missar delar då…?
 
Måste man ha Discovery + för att kunna se dressyren? Verkade som att kanal 9 skulle visa från kl 11.20, men antar att man missar delar då…?
Ja en måste ha Discovery + för att se allt. Nu kickade sändningen igång men de har problem med ljudet..
 
Ja en måste ha Discovery + för att se allt. Nu kickade sändningen igång men de har problem med ljudet..
Jag mitt pucko tänkte att dressyren var så låg prio att det inte ens blev några kommentatorer 😅

Men vet att jag sett på Discoverys Facebook att det är mycket klagomål kring ljudet även på allsvenska matcher.
 
Vilken söt häst det var inne precis, från Korea (?)! Såg inte ut som en häst på den här nivån när de skrittade ut.
 
Hittills gillar jag första ekipaget bäst! Vingliga serier, kort bak i bytena i saxen och stora piruetter men väldigt fint och mjukt. 70% var ändå bra!

Nanna Merrald gör det bra som tagit över Zack men miss i tvåorna och ful mun genom hela programmet. Ändå drygt 73%.

Koreanen (?)red sämre än många MsvC-ryttare på en svensk **🙄.
 
Jag tycker att en del av charmen med OS är dessa ekipage, som verkligen visar hur svårt det egentligen är.
Ja man blir brutalt påmind om hur bortskämda vi är i Sverige med duktiga ekipage 😁 jag menar, hur kan ett land som tex Korea inte kunna skrapa fram bättre ryttare än det där 🙈 så är jag inte särskilt imponerad av AUS hitills heller. Prydligt men konstlat och utan känsla..

Europas ryttare är verkligen en klass för sig 🥰
 
Jag mitt pucko tänkte att dressyren var så låg prio att det inte ens blev några kommentatorer 😅

Men vet att jag sett på Discoverys Facebook att det är mycket klagomål kring ljudet även på allsvenska matcher.
Någon som fått igång sändningen med kommentatorer?
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 385
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 002
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 718
Senast: lundsbo
·
Övr. Hund Vad tycker ni om att skaffa valp när man har en gammal hund? Min shih tzu tik är 11 år. Jag pluggar just nu på distans så just nu har...
Svar
4
· Visningar
2 024
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp