P
PowerFairy
hmm stå i valet och kvalet om at kanske köpa dressyr sadel.
Så här är det: Jag har lämnat in min Jacson santa cruse model celine för omstoppning ( är ca 10 månader gammal) och fick låna en källqvist excellent dressyr sadel så länge.. och nu är det så att jag storm trivs i sadeln
och dessutom passar den perfek..ngt lång men eftresom den är såpass djup så märker man inte det..
Min köpte jag för 6500 kr ny och den här ska de ha 4500 kr för, den är i bra skick några små repor men inget stort..
Eftersom jag rider mest dressyr så vore den en fördel med dresyrsadel
och jag red bättre i den då jag kommer åt honom på ett annat sätt..men hur ska jag göra??
jag hoppar nästan alldrig då han inte få det pga av en gammal skada..
Nu vill jag veta era synpunkter på det hela! Är jag helt ute och cyklar och gör världens sämsta affär..?
Så här är det: Jag har lämnat in min Jacson santa cruse model celine för omstoppning ( är ca 10 månader gammal) och fick låna en källqvist excellent dressyr sadel så länge.. och nu är det så att jag storm trivs i sadeln
Min köpte jag för 6500 kr ny och den här ska de ha 4500 kr för, den är i bra skick några små repor men inget stort..
Eftersom jag rider mest dressyr så vore den en fördel med dresyrsadel
jag hoppar nästan alldrig då han inte få det pga av en gammal skada..
Nu vill jag veta era synpunkter på det hela! Är jag helt ute och cyklar och gör världens sämsta affär..?