Bukefalos 28 år!

Drive Out Mini

Sv: Drive Out Mini

Jämför vad som är mest värt, antar att det är en rejäl väntetid på D-O's egna vagnar, eftersom de bara gör 1 i månaden, och om det då står 3-4 i kö... Kan själv säga att jag älskar min 016I, som är likadan som 016L fast större :)
 
Sv: Drive Out Mini

Påtal om långa vägar till D-O, när jag var där och hämtade min vagn var det en annan och hämtade sin där, de hade åkt från norrland och övernattat nånstans för att ta sig dit, och ytterligare en från ISLAND skulle hämta sin vagn dagen därpå! :o Snacka om populära vagnar!
 
Sv: Drive Out Mini

Oj jasså! ja man kanske får ta det som en semestertripp när det ligger på agendan med ny vagn!
 
Sv: Drive Out Mini

Påtal om långa vägar till D-O, när jag var där och hämtade min vagn var det en annan och hämtade sin där, de hade åkt från norrland och övernattat nånstans för att ta sig dit, och ytterligare en från ISLAND skulle hämta sin vagn dagen därpå! :o Snacka om populära vagnar!

Hihi var det länge sedan du hämtade din vagn??!!

Vi va ett gäng som åkte ner till Skåne förra hösten och då åkte några av oss förbi där och hämtade en vagn. Har övernattat i Södertälje.

BTW vad jobbigt med så lååång väntetid....blir nog inte någon ny vagn för Lakej i sommar isf. Ångar att jag inte köpte demoexemplaret....
 
Sv: Drive Out Mini

Hämtade den i oktober, en mörkgrön vagn :) De som var där samtidigt hade en pickup, vad jag kommer ihåg ;)
 
Sv: Drive Out Mini

När jag köpte min maratonvagn till Krutrök från driveout så betalade jag inte mer än 2000 kronor för frakten hem hit. Å då pratar vi norrland 8 mil norr om umeå.
 
Sv: Drive Out Mini

BTW vad jobbigt med så lååång väntetid....blir nog inte någon ny vagn för Lakej i sommar isf. Ångar att jag inte köpte demoexemplaret....

Förra tisdagen kom den!!! :bump: Tog dock liiite längre tid än beräknat men detta pga av ett missförstånd mellan oss å D-O. Men nu är den här och när allt väl var klappat å klart så tog det inte mer än 4 veckor innan den kom :bump:

Boppe är sååå fin med sig nya vagn :love:
 
Sv: Drive Out Mini

Okej Anna, du har ju redan sett den in action men här kommer iaf en bild som utlovat! Bättre sent än aldrig!

Villvattnet 10 Juli 2011
Kusk: Lillasyster Ellen
Ponny: Lakej (Boppe)

e76000bf.jpg
 
@e
Sv: Drive Out Mini

Okej Anna, du har ju redan sett den in action men här kommer iaf en bild som utlovat! Bättre sent än aldrig!

Villvattnet 10 Juli 2011
Kusk: Lillasyster Ellen
Ponny: Lakej (Boppe)

e76000bf.jpg
Är du nöjd med vagnen? Tänkte att jag skulle få tummen ur och beställa en :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej Tycker jag har googlat och googlat, Letar ny transport o h är inne på en beg boj med sadel kammare. Men nu finns det 216 och 220...
Svar
8
· Visningar
1 297
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 848
Senast: Mia_R
·
Gnägg Märker stora hästar om deras shettis kompis är en kille eller tjej? Och isf hur märker dom det? Har ett sto på 170+ som ska få en mini...
Svar
11
· Visningar
2 534
Senast: Ridinglady
·
Utrustning Finns det några ridstrumpor som håller? De jag brukar köpa går sönder efter ett halvår. Har köpt på GG och Hööks. Equipage tror jag det...
2
Svar
25
· Visningar
1 496
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp