Bukefalos 28 år!

Du vet att du är hästmänniska när...

När man är på väg till bröllopet man är bjuden på och man i all hast inser att det är dressyrhandskarna av skinn man tagit på sig på händerna istället för de nyinköpta fina handskarna till outfiten man köpt till bröllopet. Gick liksom av gammal vana att ta dressyrhandskarna den gången och det var ju minst lika skön kvalité.;):idea:
 
När man årets varmaste helg i gassande sol sitter och rider genomsvettig i en dammig paddock - fyra pass på en helg - för man har träningshelg - istället för att ligga på stranden. Samt att man betalar dyra pengar för det! :P :D
 
När man ska äta frukost och upptäcker sedan att man istället för marmelad tagit hästliniment på mackan:confused:

Kan tillägga att jag luktade riktigt fräscht om munnen resten av veckan!
Fråga inte hur linimentet hamnat i kylskåpet :angel:
Hehe..:D
Ni som lyckas med sådant - har ni egen gård eller hur lyckas ni få in hästsakerna i kylskåpet?
Eller skulle linimentet stå kallt?
 
Hehe..:D
Ni som lyckas med sådant - har ni egen gård eller hur lyckas ni få in hästsakerna i kylskåpet?
Eller skulle linimentet stå kallt?
Jag hade varit till stan och köpt nytt liniment på samma vända jag handlade mat, och råkade väl lägga det i matkassen. Men sen vet jag inte hur jag inte märkte att det var liniment när jag packade upp matkassen och sedan när jag tog det vid frukost. Lite trött kanske? :up::laugh:
 
Jag hade varit till stan och köpt nytt liniment på samma vända jag handlade mat, och råkade väl lägga det i matkassen. Men sen vet jag inte hur jag inte märkte att det var liniment när jag packade upp matkassen och sedan när jag tog det vid frukost. Lite trött kanske? :up::laugh:
Hehe.. Tänkte att det var mjukost eller nåt? :rofl: Jag skrattar då jag typ kunde göra ngt liknande
 

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
401
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 544
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 287
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Jag blir tokig. Jag skrev ju i början av sommaren att vi hade löss, vi är fortfarande inte av med dom. Under tva perioder i sommar har...
Svar
16
· Visningar
1 431
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 29
  • Allergifoder

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp