Dubbla tånaglar

Ja det betyder att du kan få dras med det för alltid om du har otur.
Man kan gå in och manipulera i Matrix men det kan misslyckas och sluta med att du får en nagel som växer helt galet och ger dig helt andra besvär.
Hur tydlig är din dubbel nagel? Kan man slipa ner den och på så sätt hålla undan den?

Gå in och manipulera i Matrix låter i och för sig rätt coolt! Ingår ocular rift? :D

Bör jag kanske lacka med något som att det inte kommer in smuts mellan? Just nu sitter den övre i och för sig väldigt tajt mot den undre.

Kanske lite medicinsk fotvård? Såhär inför vårens ankomst brukar jag låta någon se över klövarna, så kan jag hålla efter själv sedan.

Är så dålig på hur man skriver här..
Jag tycker du ska antingen be någon på vårdcentralen kolla på det, svårt att veta om en dragning av nageln kan hjälpa iofs.. Alternativ gå till en duktig medicinsk fotterapeut som kan som jag tidigare nämnt slipa ner den. Är så svårt att säga något utan att kunna se och klämma :P

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 259
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 274
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 121
Senast: starcraft
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 327
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Vad har ni för klösträd?