Dubbla tånaglar

Ja det betyder att du kan få dras med det för alltid om du har otur.
Man kan gå in och manipulera i Matrix men det kan misslyckas och sluta med att du får en nagel som växer helt galet och ger dig helt andra besvär.
Hur tydlig är din dubbel nagel? Kan man slipa ner den och på så sätt hålla undan den?

Gå in och manipulera i Matrix låter i och för sig rätt coolt! Ingår ocular rift? :D
 
Bör jag kanske lacka med något som att det inte kommer in smuts mellan? Just nu sitter den övre i och för sig väldigt tajt mot den undre.
 
Kanske lite medicinsk fotvård? Såhär inför vårens ankomst brukar jag låta någon se över klövarna, så kan jag hålla efter själv sedan.
 
Är så dålig på hur man skriver här..
Jag tycker du ska antingen be någon på vårdcentralen kolla på det, svårt att veta om en dragning av nageln kan hjälpa iofs.. Alternativ gå till en duktig medicinsk fotterapeut som kan som jag tidigare nämnt slipa ner den. Är så svårt att säga något utan att kunna se och klämma :P
 

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 078
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 019
Senast: mars
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 019
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vad blir det för vegetarisk mat? Del IV
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp