Bukefalos 28 år!

Dum fråga...

Ursäkta min nyfikenhet, men har du upplevt sådant utan att vara kär i den här personen? Alltså, att man ser någon som man inte känner och känner sig sexuellt attraherad av denne?

Nu blir jag lite fundersam också, jag har ju känt att jag velat krama familjemedlemmar, alltså fysiskt komma dem nära. Och det är ju absolut inte sexuell attraktion, utan snarare ömhetsbevis. Men du kanske räknar in kyssar som "lägsta nivå"?

Är mycket tacksam för ditt svar :)
Träffar jag en kille som jag enbart finner attraherande så märker jag själv att jag enbart fokuserar på kropp och utseende. Hade jag tänkt efter angående personens personlighet hade jag troligen blivit avtänd. :D När jag pussar och kramar på min sambo känner jag mig glad, lycklig, trygg och kärleksfull - Utav honom. Hans utseende och personlighet. Det blir en helhet.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 853
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 326
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 666
Senast: Mabuse
·
Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 668
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp