Dum fråga...

Ursäkta min nyfikenhet, men har du upplevt sådant utan att vara kär i den här personen? Alltså, att man ser någon som man inte känner och känner sig sexuellt attraherad av denne?

Nu blir jag lite fundersam också, jag har ju känt att jag velat krama familjemedlemmar, alltså fysiskt komma dem nära. Och det är ju absolut inte sexuell attraktion, utan snarare ömhetsbevis. Men du kanske räknar in kyssar som "lägsta nivå"?

Är mycket tacksam för ditt svar :)
Träffar jag en kille som jag enbart finner attraherande så märker jag själv att jag enbart fokuserar på kropp och utseende. Hade jag tänkt efter angående personens personlighet hade jag troligen blivit avtänd. :D När jag pussar och kramar på min sambo känner jag mig glad, lycklig, trygg och kärleksfull - Utav honom. Hans utseende och personlighet. Det blir en helhet.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 155
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 716
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu har jag, borträknat lite semester, jobbat i åtta veckor på mitt nya jobb. Och jag kan bara inte få mig att känna att jag trivs. :(...
Svar
16
· Visningar
2 708
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
18 416
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka