Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säkert "treegators" eller liknande, alltså säckar med vatten som ska se till att trädet får ett jämnare bevattningsflöde och därmed etableras bättre (och minskar skötseln/manuell vattning..)kl
Varför ligger det nån slags säckar längst ner runt stammen på nyplanterade träd?
haha![]()
Hipser - med risk för att stöta mig med någonså är det någon som gillar lite mer exklusiva grejor (som sedan inte blir så värst exklusiva om alla i ett kompisgäng ex. gillar dessa), typ lite retro, vinylskivor, "fina" författare osv. Vissa skulle nog säga att hipsters tror att de är lite bättre för att de "förstår sig på" lite finare grejor. Viktigast av allt så erkänner en hipster aldrig att denne är en hipster, för hur exklusivt är det att vara medlem i en sån gemenskap
![]()
YOLO - You Only Live Once, typ en ny variant på Carpe Diem, lev nu.
Swag - ngt väldigt svårdefinierart som används för att beskriva allt, men om jag har förstått det hela rätt så är det en attityd/ett sätt - som är lite coolt typ (men inte cool, för det finns ju redan). jag vet inte ens om de som använder ordet vet definitionen![]()