Dumma frågor...

Status
Stängd för vidare inlägg.
När är man grön på messenger? När man är aktiv i själva appen, eller när man inte stängt ner/dragit bort fliken i sina aktiva appar? Eller när man är aktiv i Facebookappen?
 
Jag undrar en sak...

Om man klonar tex en hund, kommer den ”nya” hunden i samma färg och tecken som den andra, eller ändras det? Färg kan jag tänka mig att den blir samma, men tecken? Det borde ju kunna ändras? Som exempel bara, om hunden är vit, men har en svart fläck på ryggen?
 
Jag undrar en sak...

Om man klonar tex en hund, kommer den ”nya” hunden i samma färg och tecken som den andra, eller ändras det? Färg kan jag tänka mig att den blir samma, men tecken? Det borde ju kunna ändras? Som exempel bara, om hunden är vit, men har en svart fläck på ryggen?
Ja tecken påverkas delvis av miljön. Googla Quidam de Revel och hans klon(er).
 
Jag hittat varken farthållare eller småbil där
Vilka märken och modeller är intressanta då?

Kanske lättare om du vet någon bil som kan vara intressant? Då kan du söka den bilen med utrusning: farthållare?

Jag kollade på kul Hyundi I10 och farthållare. Fanns 84 st i landet. :)
 
Vilka märken och modeller är intressanta då?

Kanske lättare om du vet någon bil som kan vara intressant? Då kan du söka den bilen med utrusning: farthållare?

Jag kollade på kul Hyundi I10 och farthållare. Fanns 84 st i landet. :)

Jag letat inte något särskilt. Bara litet och med farthållare.

Min fundering var varför småbilar nästan aldrig har farthållare.
Jag säger inte att det inte finns, men varför är det så ovanligt?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Samma tråd, men nya frågor! Forum för dumma frågor! Alldeles för många dumma frågor åker omkring i rymden alldeles ledsna, ensamma...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter O_o:(:confused: Jag är förbryllad, jag är olycklig och jag har en fråga. Kanske en skitdum fråga. Eller en bra och seriös fråga. Var...
Svar
7
· Visningar
1 288
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 153
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mitt särboprojekt börjar närma sig sitt slut. Jag ska snart lämna den fina stugan jag bott i under en månad. Så vad har hänt? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 424
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp