Dumma saker du gjort när du var trött

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Nahar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 52
  • Visningar Visningar 3 391
På ena jobbet jag hade när jag var 20 nånting så brukade vi inventera tills vi var klara. Vilket ibland innebar 2-3 dygn i sträck.
Vi fick även röka inne, somnade med en cigg i mungipan och en kaffe i ena handen på färgavdelningen, sittandes på en stol.
Inte att rekommendera.

Hände inget mer än att jag var väldigt förvirrad när jag vakna med en fimpe i munnen.

Vet inte om jag kan skylla på trötthet men varje gång jag ska åka och handla tänker jag käckt att jag inte får glömma att ta med en pappkasse. Jag har många pappkassar hemma numera….😂 Priset tog jag senaste gången då jag på väg ut med ett skratt sa till sambon att ”nu ska jag minsann inte glömma kassen” varpå jag går två steg, tar på mig skorna och går ut. När jag kört iväg inser jag att nä, ingen kasse har jag med mig 🤪
Du har ganska många påsar hemma vid det här laget då.....
Samla ihop ett gäng och sätt dem i en ytterligare påse som du sätter i bilen. Då har du alltid - en tid framöver - påse med dig. Så gjorde jag.
Nu har jag lärt mig att för det mesta se till att jag har med mig påse i bilen.

Du har ganska många påsar hemma vid det här laget då.....
Samla ihop ett gäng och sätt dem i en ytterligare påse som du sätter i bilen. Då har du alltid - en tid framöver - påse med dig. Så gjorde jag.
Nu har jag lärt mig att för det mesta se till att jag har med mig påse i bilen.
Jag har halva baksätet fullt av påsar i olika storlekar. Smidigt när jag handlar och tur att jag ytterst sällan har passagerare i bilen. ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Har en anhörig (närmare 50 år) som jag tycker har förändrats sista tiden. Mer lättirriterad och verkar inte bry sig alls om hen säger... 2
Svar
27
· Visningar
2 088
Senast: Flavor
·
Tjatter Ok kära bukefolket låt mig delge er ett dilemma som jag just nu befinner mig i. Kände redan i helgen att jag började bli risig. Sonen... 2
Svar
27
· Visningar
2 318
Senast: lilstar
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 888
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..