jag förstår inget ang. kommentaren? du har kommenterat nu det sista att ditt problem är att jag påstått att Afrika är en kontinent?
Det är ju käpprätt åt he-te utifrån det eftersom det är du och de övriga hoppat igång på tvärtemot att jag "missat" att afrika är en kontinent så din post är ju galen och fel i det sammanhanget, som anledning att hoppa igång ang. det jag postat. Därmed min kommentar.
@niphredil du verkar ha jättesvårt att förstå vad jag skriver öht som sagt. Framför allt att man inte citerar folk specifikt om man inte avser den eller lägger ner tid på att gå in i debatt i detalj med just en enskild individ. Jag förutsätter som vanligt efter alla år på buke att folk är läskunniga och kan läsa generellt och ta till sig vad som avses i stort. När man addresserar ngn så taggas den, utöver det så är det vanligt att citat citeras och sen svarar man utan att lägga ner tid på att klippa och klistra exakta delar av citatet. så nej,jag tror som sagt inte att jag är jättesvår att förstå och behöver lägga ner ngt bara utifrån att du inte öht verkar förstå vad jag skriver i sak. Har väldigt svårt att tro att för att "du och några andra" har svårt att se eller förstå vad jag skriver så skulle det reprensentera ngt utöver det.