Jag skrev "kontinent", med inlägg #303 i åtanke. Jag tolkade citationstecknen i inlägget som att du inte ser Afrika som en definierad enhet, en kontinent, annars förstår jag inte varför du skriver "kontinent" i det sammanhanget.
Men men, vi förstår ju inte alls varandra. Jag uppfattar dina inlägg som röriga och osammanhängande, så gott som obegripliga. Du tycker tydligen att jag har "sjukt otrevlig attityd", det må så vara då, jag tycker inte du heller är så värst trevlig när du uttrycker dig så. Det finns mer konstruktiva sätt att ge kritik på.
seriöst?
Nej det är verkligen inte ett problem i sak i sammanhanget. ditt problem är att det finns citationstecken runt kontinent och det har du gjort en grej av nu eller?
Folks fattningsförmåga är ganska stor allmänt men i denna tråd känns det mer som att det handlar om ngt annat som tidigare reflekterats över. Jag blir lite fascinerad över att alla de som generellt i tråden verkar ha en otroligt stor fattningsförmåga, och utbildning därutöver har såna otroliga problem eller känner sig så handfallna eller provocerade när ngn "dimper ner" osv. Tydligen i detta fallet handlade det om citationstecken.