M

maskros17

Jag har en fråga :o varför får jag ofta det där "märket" det står Editera på mina inlägg :confused: Klickar på snabbsvar och sen avanserad för att få in smilies men det är väl inte därför? Andra inlägg har ju smilies utan att det står så :mad: Vad gör jag för fel :crazy:
 
Sv: Editera

:o Ehe Vet inte vad jag håller på med men det står det ett tag men nu är det borta på alla inläggen? Jag å datorer :rofl:
 
Sv: Editera

Editera är en försvenskning av engelskans edit = redigera. Du använder den knappen om du vill ändra något i ditt inlägg.
 
Sv: Editera

Ja men jag klickar inte på den men ändå finns den med ett tag på inlägget för att senare tydligen försvinna har jag upptäckt.Är det för att man ska kunna redigera sitt inlägg efter att man sänt in det och då upptäcker att det blev något tokigt man vill rätta till. Har jag fattat rätt?
 
Sv: Editera

maskros17 skrev:
Ja men jag klickar inte på den men ändå finns den med ett tag på inlägget för att senare tydligen försvinna har jag upptäckt.Är det för att man ska kunna redigera sitt inlägg efter att man sänt in det och då upptäcker att det blev något tokigt man vill rätta till. Har jag fattat rätt?

Jupp du har fattat rätt.

Under några minuter kan du faktiskt ändra på ditt inlägg.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 410
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Försäkringskassan och... jag är hungrig, men det struntar försäkringskassan högaktningsfullt i. Jag har haft 3100 i...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: IngelaH
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 419
Senast: cili
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp