Magiana
Trådstartare
Sedan jag bytte till en smartfån har jag stup i kvarten tappat bort den och får springa omkring och leta. Den gamla mobilen var ju så liten så den fick alltid plats i byxfickan, men det här stora åbäket får inte plats där och då blir det som det blir. Idag fick jag be en kompis ringa till mobilen så att jag skulle kunna lokalisera den, men det förblev tyst hemma så jag har nog glömt den på jobbet
.
Men om nu telefonen hade varit hemma och jag själv kunnat få den att låta, hade jag ju hittat den. Finns det någon grej man kan ha i fickan som är ihopkopplad med mobilen så man kan "efterlysa" telefonen själv?
Hur gör ni för att hålla ordning på mobilen? Just nu känner jag mig ju totalt näck när jag inte har min telefon i närheten.
Men om nu telefonen hade varit hemma och jag själv kunnat få den att låta, hade jag ju hittat den. Finns det någon grej man kan ha i fickan som är ihopkopplad med mobilen så man kan "efterlysa" telefonen själv?
Hur gör ni för att hålla ordning på mobilen? Just nu känner jag mig ju totalt näck när jag inte har min telefon i närheten.