Bukefalos 28 år!

Egen gjorda agility hinder, Gärna bild!

Z

Zink

Japp så är de nu, vi köper hus till veckan och får där stora ytor för våra hundra.
Mina planer är att bygga en stor lek/tränings inhägnad på gården och vill där i ha en en egen upplaga utav agility hinder att öva med.
Så nu vill jag ha in en massa tips och ideér om hur man billigt, lätt å smidigt får ihop både hopphinder, balandhinder osv osv osv.

LÅT FANTASIN FLÖDA! Och för er som redan har egna hinder, lämna med en bild för att visa oss andra!
 
Sv: Egen gjorda agility hinder, Gärna bild!

Gjorde ett vanligt hinder för ett par år sen.
Minns tyvärr inte hur det gjordes, men sågade väl av en bräda i lika stora delar och satte fast i nån järnsak. Det är dock ett fast hinder och kan inte rivas..
men kan reglera höjden från 10 cm upp till 80 cm.

9431994.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Egen gjorda agility hinder, Gärna bild!

mycket smart :)
är det inte nå dylika hinder de har när de tävlar i höjdhoppning oxå?

Det gäller ju då bara att få tag i u vinklat järn samt stabilisera det i botten så de inte kan glida ifrån varandra, å sen bara fylla på med brädor för att höja.

Tackar!:bump:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och min man drömmer om att bli med husky någon gång i framtiden. Inte den närmaste tiden, utan om ett antal år. Tanken är att skaffa...
2
Svar
26
· Visningar
4 858
Senast: Enya
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 458
Senast: QueenLilith
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 828
Senast: shia
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 374
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Allergiutredning

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp