Ekenäsritten

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare turbo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 33
  • Visningar Visningar 3 202
Sv: Ekenäsritten

Tusen tack pepparn!
Det var en toppenvägbeskrivning. Hur är det med nummerlappshållare?
Är det något man måste införskaffa?

Japp, det är den jag menade. Jag tycker att det är minst risk att åka vilse på den vägen även om den är lite krokig och man tror att man är påväg ut i ingenstans (säger hon som alltid hamnar lite snett och konstigt efter en vägbeskrivning), haha!

Nummerlappar finns på plats, det behöver du inte bry dig om på just den här tävlingen men det är bra att skaffa fram om du ska fortsätta med distans sen då det verkar vara en hel del som inför detta nu.

Nu börjar det dra ihop sig. Vimmerbygänget är otrloligt laddade!!!!!
Hur ser det ut i skogarna? Snö? Is?
MVH Kicki

Grusvägarna är is och snöfria till 98%, i skogen kan det däremot ligga lite snö/is..
Vi inväntar en rapport i morgon kväll när hela banan är markerad och klar!

Jag kommer inte heller in på sidat trots att jag tar bort en uppsättning http://

Tack Camilla! Jag som trodde jag hade lyckats med länken...

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 233
Senast: Majjijann
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 364
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 495
Senast: Edla
·
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
2 019
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka