ekohallen i kristianstad!

Sv: ekohallen i kristianstad!

får jag spana efter dig när jag ute och rider,ser du en brun häst med förvirrad ryttare är det nog jag :)

Och jag får väl leta efter en med bra smak och intresse för hästsaker då... För det är så jag ser dig... hihihi...

Om det finns kvar och någon har lust att göra mig en jättetjänst...

Skulle någon vilja vara supergullig och köpa två par Blundstone jodphurs till mig (eller ett par om det inte finns två)? Det är modell 500 (de utan stålhätta), bruna, stl 38 eller 38,5 (gärna ett par av varje om det finns). Jag betalar givetvis frakt + lite extra för besväret. Det vore jättegulligt om någon har tid och lust. PM:a i så fall.

65938.jpg

Aha startade nyss en tråd om detta, för jag hittade ett mkt trevligt reklamblad här hemma nu :)
så jag ska nog dit imorn!! Tar henrikssons oxå på vägen hem ;)
har iofs några mil dit, men men jag kan inte motstå.
HOPPAS nu bara att det finns mkt grejer kvar!!

Hehe många som bor i närheten verkar det som? Var i Bromölla för ett par veckor sen o kollade på en häst :)

annars känns vi igen på vinglandet över vägen..hästen vill gå på ena sidan och jag på den andra
Bra smak! Javisst alltid välekiperad häst (värre med mig ) och blank och fin!

Jaså.. vaddå för ngn.. inte många som har häst i bromölla så man bör ju veta vilken det är...

Just de stl fanns inte i måndags...syrran ville ha fler.... Men jag kan kolla igen imorgon- kör ändå förbi när jag ska klippa hästar...

Hehe nu har jag precis kommit hem... man kan väl säga att jag e PANK nu, blev en liten tripp till henrikssons oxå :crazy:
visst var det lite utplockat, bl a täcken fanns bara ponnystorlekar kvar! Eller 165.... lite synd, men jag hittade en hel del iallafall.
Dom verkade plocka upp nya saker hela tiden, så slut är det ju inte!

Återkommer senare med inköpen, måste ut till pållis nu!

Men va fasen... om Eko ska byta leverantör borde väl alla Eko ha utförsäljning?

*Hoppas på ett reklamblad snart....

Alla ekoaffärer har samlat ihop sina saker och skickat till fjälkinge... Där är den ENDA utförsäljningen...

Hihi då så. Nån som vill veta vad jag köpte? Eller jag kanske bara retar upp folk då :angel: äh vi provar!
50 % rea på allt som sagt, priserna är alltså vad jag betalade nu.

Jättefint Zalditräns (hade nog lite tur där!), brunt med ganska bred aachennosgrimma 573 kr
Brun tunn gummitygel Chetak 48 kr
Förbygel m martingal, Chetak, brun m grön/vit resår 127,50 kr
3 täckesgjordar (blå, grön, svart) 60 kr
4 vita lindor 50 kr
4 blåa lindor 50 kr
2 beiga lindor 39,50 kr
bruna senskydd "BR" (liknande Horse Guard) 116 kr
Strumpor 10 kr
Ljusgrå tävlingsskjorta (i kartong o allt hehe) 182 kr
Jättefin ljusbrun sommarjacka, typ Capriati nånting? 222,50 kr
2 stora flaskor shampo 78 kr
1 burk örter 182,50 kr
2 flaskor "vit-spray" (för att den vita pälsen ska va just vit) 109 kr
2 lädertvålar 50 kr
1 flaska flytande lädertvål 42,50 kr
hård svart borste 7,50 kr
2 rotborstar (blå/vit och grön/vit) 43 kr
Reflexväst 40 kr
Liten flaska desinfektionstvål 33 kr

Summa sumarium: 2064 kr :cool:

På den ord. hästavdelningen:
svart fleecetäcke MED kryssgjordar, Jacson 149 kr
longerdelta 30 kr

Henrikssons:
4 olivgrön/beige/bruna fleecelindor (jättesnygg färg iaf!) Equiline 350 kr
Röd/beige/ljusblå grimma Hansbo 110 kr
Matchande grimskaft 79 kr

Var där idag och blev besviken!
Väldigt rörigt och mest skräp kvar.
Klarade mig undan med ett reflexridtäcke och 4 benlindor,resten kunde jag klara mig utan!

var oxå där idag, typ bara ponny kvar men en massa snygga träns!! Bland annat ett gråaktigt som jag blev väldigt kär i... Synd (hmm tur kanske..) att man inte har någon egen häst att köpa till.. Men mörka sköthästen skulle vatt ursnygg i det....

Ja,mycket träns,men mest en massa av skräpkvalite,förutom ett Zaldi (men det var fel färg och storlek)!

Var där i förrgår och fyndade en Hi Lite hjälm, brukar kosta 600-700 kr. gav 299 för den! Mkt nöjd!
Blått schabrak 68 kr!
2 blå benlindor (present till kompis) 25 kr
2 vinröda benlindor (present till kompis) 25 kr
4 par ridstrumpor, knä långa,40 kr
Jätte fint Jacson träns i valnöts brun 137 kr! fin kvalitet!

Fanns mkt mer jag ville ha! te.x bruna Carlskrona stövlar för 545 kr. har dock redan ett par svarta...
Victor Hugo ridbyxor för 199 kr!
Mängder av träns, förbyglar, tyglar m.m. suck...om man bara vore rik!
:cry: :cry:

Men är nöjd ändå! :banana:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen... 15 16 17
Svar
326
· Visningar
10 448
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Funderat lite som ”återvändare” till stallet för 5 år sedan. Barn och tonåren upp till 20 års ålder spenderades dock i stallet 24/7... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
11 591
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Min guldpendyl har....dött :confused: ?? Jag drog upp den som vanligt för ett par dagar sedan. Den gick igång som den brukar, men sedan...
Svar
9
· Visningar
877
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter... 40 41 42
Svar
836
· Visningar
33 849

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka