Corona i stallet - Ulvlek

Först kände jag bara men lyncha mig då så får ni se, men då hade ju goda förlorat så fick ju göra ett försök iaf. Sen när cirkus skrev nåt till LenaH om att vi börjar med att lyncha hemlig och samtidigt typ ignorerade vad jag skrev, jag: :arghh: :arghh: :arghh:

Ja jag tänkte att värst vad Niyama är envis som ond 🙄
 
Först kände jag bara men lyncha mig då så får ni se, men då hade ju goda förlorat så fick ju göra ett försök iaf. Sen när cirkus skrev nåt till LenaH om att vi börjar med att lyncha hemlig och samtidigt typ ignorerade vad jag skrev, jag: :arghh: :arghh: :arghh:
Jag gjorde mitt yttersta för att du skulle verka vara i lyan med mig 😀
Och tidigt gick jag på lenah så det inte skulle vara troligt att hon var ulv med mig.
sedan hände det en massa privat som gjorde att jag inte deltog som jag brukar. Det var inget hittepå.
Jag vad bombis på att niyama var rökt om cirkus kom till lyan och fick se att fårulven röstat på bsf.
vi trodde följaren följt troligen lenah typ.
Grattis goda till segern:)
 
"Du vaknar ur en mardröm, någon står över dig beredd att slita av dig muskyddet och stjäla din favoritglass men var det snurr eller hemlig? Det har du glömt 😭"
En är ulv

Jo, jag skulle nog kunna stjäla @cirkus glass :d :D
I onda lyan så diskuterade vi just att äta chokladglass. Det var därifrån idén kom.
 
Jag vill särskilt be @Blacksmithfarm @Niyama om ursäkt för min felräkning, ni råkade mest illa ut. Jag är på sätt och vis glad för att de blev som det blev, leken blev troligen mycket mer intressant för flertalet så här. En riktig pusseldeckare, med twisten en felaktig bit och goda fixade det ändå.

Och onda lyan, ni var också fantastiska.

Och tack alla för att det inte blev några sura miner och tack @heffaklumpen för att du postade leken så fint.

Ni är underbara allihop och det har varit jätteroligt att se er alla.


:heart :heart :heart :bow: :heartheart:heart
 
Jag gjorde mitt yttersta för att du skulle verka vara i lyan med mig 😀
Och tidigt gick jag på lenah så det inte skulle vara troligt att hon var ulv med mig.
sedan hände det en massa privat som gjorde att jag inte deltog som jag brukar. Det var inget hittepå.
Jag vad bombis på att niyama var rökt om cirkus kom till lyan och fick se att fårulven röstat på bsf.
vi trodde följaren följt troligen lenah typ.
Grattis goda till segern:)
Jag hade nån idé om att ni skulle tro att ni hade mig "mer er" och att det därför var bäst att lyncha LenaH, jag ville bara ha ut fårulven så det kunde döda diskussionen om att jag var det.
 
Jag vill särskilt be @Blacksmithfarm @Niyama om ursäkt för min felräkning, ni råkade mest illa ut. Jag är på sätt och vis glad för att de blev som det blev, leken blev troligen mycket mer intressant för flertalet så här. En riktig pusseldeckare, med twisten en felaktig bit och goda fixade det ändå.

Och onda lyan, ni var också fantastiska.

Och tack alla för att det inte blev några sura miner och tack @heffaklumpen för att du postade leken så fint.

Ni är underbara allihop och det har varit jätteroligt att se er alla.


:heart :heart :heart :bow: :heartheart:heart
Ingen fara, är ju sånt som kan hända.🙂
Tack för en rolig lek!😊😊
 
Första gång i lyan på 5-6 år och måste tacka för all stöttning och alla tips. Men mest kändes det så här med rädslan för att avslöja för mycket:

 
Jag hade ju rätt från början ;)
Visste väl att du var ulvers

Skall försöka vara lika vass/krass oavsett roll framåt, men Ängeln skrämde mig till en riktigt låg profil i förra leken även om jag hade BM och skydd mot lynchen, visste inte riktigt hur jag skulle ta mig runt det i teorier och röstning. Goda tips även från lyan denna gång, men gick väl ut lite väl tillbakadragen ändå mot mitt normal jag. Många läxor senare så har jag ändå mycket att studera från lekene efter Jul så jag kanske kan spela mina roller bättre:)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 818
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 737
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 537
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 107
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp