Ekologisk kvarg?

Sv: Ekologisk kvarg?

Klart dom inte får! Men det låter ju bra att den heter ekologisk och tänker man då inte och läser nogrannare så är det nog väldigt många som går på en sån fint.. uppenbarligen :angel:

Allt för att lura oss stackars konsumenter :mad:

Så jäkla surt. Jag menar om jag väljer ekologiskt gör jag ju det för att jag bryr mig om hur produkten skapats, inte för att jag vill ha en ekostämpel på kartongen?

Mmm jag fattar inte hur svårt det kan vara att bara köra rakt av med öppna kort liksom?

Inte jag heller! Blir mer och mer mörkrädd ju mer medveten jag blir och bättre på att läsa innehållsförteckningar.

Liknande trådar

Fritid Kära allvetande buke! Jag har ett par solglasögon som jag vill plocka bort den markerade delen på. Har ni någon aning om hur jag kan gå...
Svar
0
· Visningar
144
Mat Jag äter vanligtvis bara ett (knäcke)bröd med valfritt pålägg och ett glas vatten. Världens tråkigaste frukost, och inte speciellt... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 282
Mat Jag har under många, många år haft problem med magen och prövat den ena dieten efter den andra. Nu verkar det som att det äntligen är... 2
Svar
35
· Visningar
2 184
Senast: Keb71
·
Mat Varför ska det vara så svårt o få tag i vettig kvarg i större förpackning i sverige? Jag vill ha en god, lättsötad och smaksatt kvarg i... 2
Svar
33
· Visningar
2 586
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025