Elmshorn har avlidit

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Emsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 672

Emsan

Trådstartare
Var inne på hingstägarens hemsida och ser där att Elmshorn har gått bort. Har inte läst någonting om detta men det kanske hände nyligen.

Någon som vet om han finns på fryst?

Sv: Elmshorn har avlidit

Han har funnits på FAI innan så det borde han väl göra. Har inte hingstkatalogen här men är nästan säker på uppgifterna.

Då var det kollat. Det stämmer att han är borta, togs bort i höstas. Men det finns massor av fryst kvar från honom!

Jo det står om man går in på Elmshorn.

Men bra att där finns fryst på honom. Tycker det är synd att han inte användes mer i avel, verkligen underskattad.

Tur man har 2 minielmisar hemma då.:)
jag hade ju iofs hoppats på att hinna tillverka ett sto oxå...:mad:

Liknande trådar

Avel Undrar om det är någon som äger eller haft erfarenhet av en lugnare ridtravare? Nu är detta personliga erfarenheter men jag har ridit... 2
Svar
26
· Visningar
1 490
Senast: Syrax
·
Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
844
Senast: Nepenthe
·
Mat Jag äter vanligtvis bara ett (knäcke)bröd med valfritt pålägg och ett glas vatten. Världens tråkigaste frukost, och inte speciellt... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 197
Senast: Sanna25
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 363
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka