Elstöd utbetalning

325229443_564268438900782_2645244941964189323_n.jpg


:D
 
Har inte heller fått mitt men dock har jag fått brev från Försäkringskassan i Kivra att jag har rätt till elstödet etc. För min del är det dock ingen stor summa direkt.
 
"Mitt" elnätsbolag har inte meddelat eller lagt upp något på hemsidan öht om elstödet. Inväntar brevet från Försäkringskassan. Jag ser heller aldrig utbetalningar via Swedbank (Folksam använder dem, bl.a) i internetbanken förrän pengarna ramlar in på kontot - de enda inbetalningar som jag kan se dagen innan de kommer är lönen från jobbet - så där är jag inte förvånad.
 
"Mitt" elnätsbolag har inte meddelat eller lagt upp något på hemsidan öht om elstödet. Inväntar brevet från Försäkringskassan. Jag ser heller aldrig utbetalningar via Swedbank (Folksam använder dem, bl.a) i internetbanken förrän pengarna ramlar in på kontot - de enda inbetalningar som jag kan se dagen innan de kommer är lönen från jobbet - så där är jag inte förvånad.
Jag kanske ska ändra lite på vad jag sa. Jo, hos eon finns info om elstödet men inget nyare än från den 31 januari. Alltså inga uppdateringar om någon pågående utbetalning. Men det kan man väl i och för sig inte förvänta sig eftersom det inte är de som betalar ut elstödet.
 
Har fått i Kivra hur mycket vi kommer få utbetalt.
Hade redan räknat ut och det stämde på kronan.
 
Har inte fått någon info alls och när jag loggar in på EON så står det att de inte kan visa hur mycket jag ska få pga att jag har flyttat (ej sant, har tagit över elnätsavtalet från min exman) samt att jag bytt elmätare. Gissar på att jag inte får pengar imorgon 🙃
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Spinner vidare i egen tråd ang. privat väg och vägföreningar Vi är 4 hushåll på vår väg. Eftersom vi har hyrt ut möblerat rum och bor...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: tara
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 939
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 819
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
840

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp