Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Mimsan_ blir de utslitna?
Tänker att en vanlig lädergjord lär ju ta väldigt många år innan dess funktion blir nedsatt, förutom att den blir sliten. Men gummidelen på ELT gjorden kanske har ett bäst före datum? Resåren kanske töjs mer än önskat?
Det har jag också funderat på, eftersom jag är sugen på att köpa en begagnad!
Jag köpte min första begagnad. Använde den jättemycket i några år och den förändrades inte ett dugg. Sålde den, men har nu en ELT som jag köpte ny, och den ser ut och känns fortfarande som ny i resåren efter ett år.
Tänker att en vanlig lädergjord lär ju ta väldigt många år innan dess funktion blir nedsatt, förutom att den blir sliten. Men gummidelen på ELT gjorden kanske har ett bäst före datum? Resåren kanske töjs mer än önskat?
Jag har funderat och bestämt mig för att köpa en ny istället. Men de webbshoppar jag kollat har den bara upp till 130. Och jag måste ha 140 cm! Görs den inte i så lång?
EDIT: Kompletterande text hos ÅF:n som jag tänkte tipsa om gav tyvärr samma besked. Attans.
Jag har funderat och bestämt mig för att köpa en ny istället. Men de webbshoppar jag kollat har den bara upp till 130. Och jag måste ha 140 cm! Görs den inte i så lång?