Eluppvärmda handskar

agtatoon

Trådstartare
Någon som har eluppvärmda handskar när ni kör häst? Att köra häst i kyla är ju inget vidare för händerna för man vill ju ha varma smidiga handskar men ändå kunna ha kvar känslan för tömmen. Erfarenheter mottages tacksamt.

Sv: Eluppvärmda handskar

nu kör inte jag men rider vanligt och monté väntar på att få ett par uppvärmda och kan skriva här efter jag fått dem...

har dock läst att vissa på travforumet haft det och tyck det varit bra.

aldrig provat, men jag såg såna billiga typ under 500 lappen i nåt reklamblad....Åh vilket var det?! Glömsk gravid kvinna..

Jag har ett par Zanier fingerhandskar, egentligen skidhandskar, Inte världens smidigaste kanske men värmer bra o bra grepp.
Inte direkt billiga dock och var trasiga ganska snart (glappkontakt) men har funkat efter garantireparation.
Kan vara värt det om man som jag förlorar fingrarna ganska snabbt då det blir kallt, som nu (-20 ;))

Senast ändrad av en moderator:

Använder dom tidaholmsvagnar säljer dom fungerar super och är nu inne på sitt fjärde år. Har både batteri som räcker för en kör/ridtur men använder mestadels dom kopplade till bilbatteri som jag har på vagnen.
Fattar inte hur man klarade köra flera hästar om dagen innan

Både tidaholm och zanier ligger runt 2000 kr.någon som vet vart man kan köpa lite billigare??

Liknande trådar

Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
765
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 354
Senast: Nota
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 879
Senast: 13579vas
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
366
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka