Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som har eluppvärmda handskar när ni kör häst? Att köra häst i kyla är ju inget vidare för händerna för man vill ju ha varma smidiga handskar men ändå kunna ha kvar känslan för tömmen. Erfarenheter mottages tacksamt.
Jag har ett par Zanier fingerhandskar, egentligen skidhandskar, Inte världens smidigaste kanske men värmer bra o bra grepp.
Inte direkt billiga dock och var trasiga ganska snart (glappkontakt) men har funkat efter garantireparation.
Kan vara värt det om man som jag förlorar fingrarna ganska snabbt då det blir kallt, som nu (-20 )
Använder dom tidaholmsvagnar säljer dom fungerar super och är nu inne på sitt fjärde år. Har både batteri som räcker för en kör/ridtur men använder mestadels dom kopplade till bilbatteri som jag har på vagnen.
Fattar inte hur man klarade köra flera hästar om dagen innan
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
Hundträning Siv är med på en onlineutmaning nu under Maj månad. Det har gått ganska bra. Leffe får åxå haka på så han kommer i form. 11e juni har vi...