EM - fälttävlan

De började med det sen! Sen får man bortse med konstiga uttal som Donnerhall på engelska.

Under dressyren frågade AMJ GB om hon uttalade Breitling rätt, fick till svar "säg vad du vill bara vi kommer framåt" :laugh:
Såg inte slutet på fälttävlansändningen, men någon hade fått till svar att fälttävlanstittarna intr var så intresserade av stam och ålder på hästarna
 
Såg inte slutet på fälttävlansändningen, men någon hade fått till svar att fälttävlanstittarna intr var så intresserade av stam och ålder på hästarna

Jaha och hur kom SVT fram till det då :confused:
Skickade de ut en enkät till alla som följer ridsport :confused: jag har då inte fått någon :cautious:
Eller är det möjligtvis så att en enda har skrivit på Facebook att hen tycker det är onödigt att rabbla stammar och SVT genast tror att den åsikten måste ju ALLA dela :banghead:
Då är de mer än lovligt korkade O_o
 
Jag pratade om AMJs benägenhet att prata stammar.

Eftersom FT var först så insåg de förhoppningsvis att det var fel att inte prata stammar efter att de blivit ifrågasatta.
Jag tror det är experterna som styr det. De säger ju alltid stammar osv i hoppningen och dressyren.
 
Mycket sen på bollen, kollade på FT igår. Åh vad glad jag blev över Klimke, inte bara för hennes fantastiska ridning och att man verkligen unnar henne individuell framgång utan också efter hennes dressyr när hon (efter en lyckad ökning tror jag) ger sin häst en liten klapp/smekning just när hon vänder upp i hörnet :love:

Apropå stam, lyssnar man på den engelska speakern i en paus för de svenska kommentatorerna nämner han stam, pratade om den är efter den fina hingsten... sedan började kommentatorerna babbla igen. Så uppenbarligen är det internationellt intressant med stam :up:
 

Liknande trådar

Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
26 785
  • Artikel
Hästnyheter Det fanns stora förhoppningar på det svenska young rider-laget till EM i fälttävlan. Men endast två av fyra tog sig i mål och...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är dag ett av två med dressyr på EM i fälttävlan och Frida Andersén har inlett för det svenska laget med ett starkt program.
Svar
0
· Visningar
249
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hon är svenska lagets ankare på EM i fälttävlan – men går ut först. "Jag är bekväm med den rollen," säger Frida Andersén som också...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp