EM i dressyr 2021

Har Dalera lössvans? Har inte hittat nån lista med vilka som har dispens hos FEI som man kan se som hos SvRF.
 
Weihegold är ju så fin. Man verkligen ser hur genomriden och mjuk hon är. Att Isabell kan ta fram häst efter häst är otroligt.
 
Vad har hänt med CDs MSJ Freestyle? Eftersom Gio gick OS hade jag nästan förväntat mig att se henne på EM.
 
Har det någonsin hänt att Isabell hamnat utanför pallen i ett mästerskap? Kostsamma missar och väldigt vassa konkurrenter!
 
Jag förstår inte. Är det jag som är okunnig eller hur kan kommentatorerna tycka att Frys ritt var så fin?? Formen var ju extremt kort. Det var inte många cm mellan hakan och halsen!
 
Är Everdale utbildad i Holland? 🙈
ser nästan så ut 🤪
Fry rider ju ganska trevligt (om än inte på sina landsmäns nivå) så man blir lite förvånad över hur hans hals ser ut…

Jättejätteglad för Dujardin och Gios medalj idag 🤩
Älskade deras kür ❤️

Och Jessica och Dalera 🤩🤩🤩🤩
Det är inte det mest bildsköna stoet men åååååhh så välutbildad, välriden och glad!
Verkligen den mest ”Happy athlete” i startfältet och så fin reklam för dressyren 🌟🙏
 
Jag förstår inte. Är det jag som är okunnig eller hur kan kommentatorerna tycka att Frys ritt var så fin?? Formen var ju extremt kort. Det var inte många cm mellan hakan och halsen!

Kommentatorerna är tydligen inte där vare sig för att informera (vore VÄLDIGT lätt att åtminstone söka rätt på ryttarna på Wikipedia och kolla in deras Instagram nu under mästerskapet för att ha lite koll och intressanta fakta), kommentera (otroligt fega… ffa Gunilla som ju faktiskt kan lite) eller underhålla (Anna Marias skämt är bara så fel och plumpa 🙈)

Maria som är på plats och gör intervjuerna är den lysande stjärnan 🌟 på SVT.

Tycker jag!
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 810
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
16 882
Senast: fio
·
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 826
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 652
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp