EM i Rotterdam - Dressyr

Det står ju inte dressyr i rubriken och frågor om hoppning fanns redan.
Jag läste bara första inläggen. Men det är ju bara att moderator låser eller tar bort andra tråden om vi inte ska ha olika men vi brukar ju ha olika och det kommer ju mer dressyr så det verkar ju enklast.
 
Jag är visserligen inte moderator här men jag vill gärna ha två trådar pga totalt ointresse för dressyr. :o

Ja bara tanken på att behöva plöja igenom massa dressyr för att hitta hoppkommentarer blir ju självplågeri på högsta nivå. Givetvis måste det vara olika trådar, blir ju fruktansvärt rörigt med blandade kommentarer om dressyr och hoppning
 
@ginnies det är krav på sporrar och Kandar internationellt. Sverige har inte de kraven i GP , bara om förbundet kräver det tex uttagningstävlingar.
 
En fråga inför küren på lördag... Finns det någon möjlighet att få ljud dvs musiken utan att kommentatorerna överröstar hela tiden? Kollar helst svt men kan i värsta fall streama (dåligt mobilt bredband...)
 
Kollar ni på dressyren?

Synd att Dante är så ojämn, både igår och idag heeeelt fantastisk i inledande travprogrammet men piaff/övergångarna är verkligen inte toppen och så strulet med bytena...
 
En fråga inför küren på lördag... Finns det någon möjlighet att få ljud dvs musiken utan att kommentatorerna överröstar hela tiden? Kollar helst svt men kan i värsta fall streama (dåligt mobilt bredband...)
Det tror jag inte. Tror inte det finns någon öppen broadcast utan kanalerna köper in sig i streamen och då blir det kommentatorer med.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Sista helgen i augusti 2025 är det dags för nästa europamästerskap i dressyr, ett EM som kommer att ridas i slovakiska Samorin.
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Se dagens sändning från EM i dressyr i tyska Riesenbeck.
Svar
0
· Visningar
250
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Torsdagen på EM i dressyr innebär att den andra halvan av startfältet i lagtävlingen kommer äntra banan i Riesenbeck. Ridsport är på...
Svar
0
· Visningar
324
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter EM i dressyr från Riesenbeck, Tyskland – Grand Prix special med de 30 bästa ryttarna från onsdag och torsdag.
Svar
0
· Visningar
211
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp