Em/jem/yrem

Sv: Em/jem/yrem

Dags för YREM i helgen, men bara 3 svenska ryttare till start, Lotta Fredriksson, Stina Åhsberg och Angelica Egfors.
Emmi Gardell, på hemmaplan bäst av de 4 uttagna enligt mig, har än en gång fått sin EM-start förstörd, det är synd att ingen vågar säga sanningen om vad som ligger bakom.

(Och nej, jag tänker inte säga nåt mer för då blir jag väl utkastad. Men jag blir vansinnig på att det får gå till sådär. :devil: )
 
Sv: Em/jem/yrem

Men vad tråkigt, det är alltså inte hästen som är skadad utan ngt annat??
 
Sv: Em/jem/yrem

Så tråkigt för henne. Hon har ju fina resultat, så att det inte beror på det förstår man ju.
Man blir ju onekligen lite nyfiken på varför ??
 
Sv: Em/jem/yrem

Såg visst att det stod att han var skadad på ridsports sida
 
Sv: Em/jem/yrem

*KL*

Har Angelica några resultat iår öht? inte sett ngt och då tillhör vi ändå samma klubb.
 
Sv: Em/jem/yrem

Det är inget fel på hästen (den här gången heller) efter vad jag har hört.
Men det är väl som vanligt bara att knipa käft & gilla läget. :devil: (vilket jag inte är så bra på)

Vi får hålla en tumme för laget, och hoppas på att Emmi får sin revansch nån gång i framtiden.
 
Senast ändrad:
Sv: Em/jem/yrem

*KL*

Har Angelica några resultat iår öht? inte sett ngt och då tillhör vi ändå samma klubb.

På denna nivå pratar man intebara om segrar/placeringar utan om genomförda osv.
Hon har startat både Kreuth och Ede med kval resultat. Ede CC2*.

Visserligen börjar han bli gammal men han är vid god vigör.
 
Sv: Em/jem/yrem

Du får gärna skvallra direkt till mig :angel: Mina öron är stora som grytlock :D
 
Sv: Em/jem/yrem

Jo jag vet det, men jag har inte ens sett att hon tävlat, men kollade resultaten på SvRF och såg det du nu nämnde.
 
Sv: Em/jem/yrem

Det är inget fel på hästen (den här gången heller) efter vad jag har hört.
Men det är väl som vanligt bara att knipa käft & gilla läget. :devil: (vilket jag inte är så bra på)

Vi får hålla en tumme för laget, och hoppas på att Emmi får sin revansch nån gång i framtiden.

Varför åker hon inte till Segersjö då ? Det hade jag gjort för då kommer ju folk börja undra...
 
Sv: Em/jem/yrem

*kl*

Jaha, med drygt en vecka kvar till EM startar ser det ju sådär ut för det svenska laget. Ingen Linda, ingen Anna Hilton och nu ingen Dag till start. Trist. Vi får hålla tummen för resten av gänget, dvs Sara, Katrin, Johan och Viktoria. Skönt att det inte hänger nåt kval till OS över dom iaf.
 
Em

Jaha gott folk...Hur tror vi det kommer gå i EM då?

Jag tror (och hoppas) att Viktoria kommer få till det denna gången :)
 
Sv: Em/jem/yrem

Jag håller nog min tumme för Sara, vore kul att skrälla lite även om man inte kan förvänta sig några storverk av hennes hästar än.
 
Sv: Em/jem/yrem

Jag håller nog min tumme för Sara, vore kul att skrälla lite även om man inte kan förvänta sig några storverk av hennes hästar än.

Det håller ja verkligen med om. SKoj hon valde La Fair. Skoj att se vad den kan visa upp... Ska bli spännande...om en timme är besiktningen...
 
Sv: Em/jem/yrem

Besiktningen är väl i morgon?
Så det blev LaFair...jag hade velat se vad Carat hade gjort på en EM-bana. Jaja, han har väl inte fått optimala förberedelser iom "skadan" så.. Men det blir spännande.
 
Sv: Em/jem/yrem

Besiktningen är väl i morgon?
Så det blev LaFair...jag hade velat se vad Carat hade gjort på en EM-bana. Jaja, han har väl inte fått optimala förberedelser iom "skadan" så.. Men det blir spännande.

jaa...såklart..den är imorgon..det är ja som är fel på dagarna...:rofl:.. är totalt yr =)
Ja ser faktiskt gärna LaFair.. så ska bli spännande. Men oj så synd med Blizz!! Skittrist juh...den är ju bara så underbar i terrängen. Well...får hoppas de få ryttarna vi har där ser till att visa var skåpet ska stå ;)
 
Sv: Em/jem/yrem

Alla hästarna har gått genom besiktningen!! MEN...Sara stackaren har vrickat foten... kyl kyl kyl messa ja tillbaka :smirk:
 

Liknande trådar

V
Fälttävlan Nu är listan över seniortruppen för 2007 släppt! Spetsgrupp: Dag Albert, England Linda Algotsson, Läckeby Sara Algotsson, Läckeby...
2
Svar
36
· Visningar
3 536
Senast: Lillan164
·
W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 204
Senast: LenaH
·
T
Fälttävlan Hittade ett nyhetsklipp (visserligen ett par veckor gammalt) Viktoria Carlerbäck och Sara Algotsson är i princip klara för...
2
Svar
23
· Visningar
2 492
Senast: aicha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp