Em/jem/yrem

Sv: Em/jem/yrem

Trist att hemsidan är så seg med startlistorna.. Men enligt mina kontakter så startar inte Sara. :crazy:
 
Sv: Em/jem/yrem

Det sista jag hörde var att hon skulle rida dressyren iallafall. Men det kan ju ha hunnit ändras över natten... Sjukt synd så fall...
 
Sv: Em/jem/yrem

Jag fick höra i morse att hon inte startar. Men vi kan ju hoppas på att det är fel info..
 
Sv: Em/jem/yrem

Har just fått höra att Sara sitter på sjukhuset just nu och väntar på att bli gipsad..ett litet ben i foten är brutet. Så det blir ingen start.
 
Sv: Em/jem/yrem

Nä, min "källa" brukar ha rätt. Tyvärr den här gången då.. :crazy:


Hemsidan är ju värdelös, var är starlistorna?!
 
Sv: Em/jem/yrem

Förstår inte varför jag är förvånad egentligen, det är ju italienare vi snackar om.. :angel:
 
Sv: Em/jem/yrem

Det finns ju en länk till Live Results ?? Vet dom inte vad Live innebär i Italien :angel:
 
Sv: Em/jem/yrem

Nä du, engelska har de ingen aning om vad det är för nåt. Måste vara en utböling som gör hemsidans engelska version.. :angel: Fast de har glömt hur man uppdaterar. :idea:
 
Sv: Em/jem/yrem

Nu kan man se resultat på sidan! Go Italy! :banana: :angel:

Johan fick 61,1, och Klimke leder fortfarande på 31,5, 10 straff före tvåan..
 
Sv: Em/jem/yrem

och Katrin 9:a med 48,5 :bump:

Joris Van Springel ligger 2:a

Joris har varit och tränat i Vinslöv en handfull gånger
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Em/jem/yrem

:bow::bump::rofl:
Vi bockar och bugar:) Helt sanslöst bra att pricka in formtoppen just idag:rofl::love::rofl:
PS PoohStallet;Hur mår alla flickorna?:love:
 
Sv: Em/jem/yrem

KL

Ja, fantastiskt bra av Katrin! Nu håller vi tummar och tår för att Viktoria också har en superdag idag...det är verkligen Sveriges tur att få till det nu med tanke på alla halta hästar och tjejer!
 

Liknande trådar

V
Fälttävlan Nu är listan över seniortruppen för 2007 släppt! Spetsgrupp: Dag Albert, England Linda Algotsson, Läckeby Sara Algotsson, Läckeby...
2
Svar
36
· Visningar
3 534
Senast: Lillan164
·
W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 202
Senast: LenaH
·
T
Fälttävlan Hittade ett nyhetsklipp (visserligen ett par veckor gammalt) Viktoria Carlerbäck och Sara Algotsson är i princip klara för...
2
Svar
23
· Visningar
2 492
Senast: aicha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp