Em/jem/yrem

Sv: Em/jem/yrem

*kl*

Bettina fick 27,1 och Zara Phillips 29,8. Klimke på 3e plats med sina 31,1. Katrin 17e just nu.
 
Sv: Em/jem/yrem

:)Det är som det ska,alltså.:d Xtra klapp från oss "på berget"
Håller tummarna för JL nu.Hoppas att han håller ordning på ingredienserna i fisksoppan,och att det ÄR en fisksoppa och inte
köttsoppa.Det där med namn kan ju vara lite körigt:angel::smirk::)
 
Sv: Em/jem/yrem

"Våra" tjejer sköter sig, 23a respektive 31a med bra ritter hittills. "You go girls" :banana:
 
Sv: Em/jem/yrem

Johan ute på 24e hindret, vet inte mer om vad som hände. Idag funkar inte resultatlistan på hemsidan heller.. :devil:
 
Sv: Em/jem/yrem

Såg att listan kommit upp nu. Jäklar vad fel det är, verkar tufft.. Återstår att se hur det går för Viktoria nu då...hon har redan ridit, men riktigt så snabba är inte italienarna med att uppdatera.

Inte för att vara sån, men det här måste nästan vara Sveriges sämsta mästerskap på länge?
 
Sv: Em/jem/yrem

Jag har haft sms kontakt med en som är där.
Johan hade stannat ut sig, vet inte varför men hästen hade tydligen sett trött ut och han hade tagit alla långa vägar fram till han fick gå ut. Verkar som något inte har stämt riktigt
Katrin gick omkull på en koffin och dök rätt ner i graven, hon hade legat nere i den och hästen hade rullat över. Sån tur, det hade kunnat gå riktigt illa :eek:

Viktoria vet jag inte hur det gick för än men hoppas verkligen hon gör en bra runda nu iaf!
 
Sv: Em/jem/yrem

Viktoria vet jag inte hur det gick för än men hoppas verkligen hon gör en bra runda nu iaf!

VC hade 20 fel + tidsfel. Helt hennes egna fel sa hon, kom för stort över stock till första vattnet och fick göra volt står det på ridsport.se
Det står också att hon hade problem med 3 blomlådor på böjt spår men som sagt 20 fel, och så för tiden då.
 
Sv: Em/jem/yrem

Tom hade feber :( Gud vad synd om Katrin, tror nog banan därnere är rätt svår med tanke på att den är så kuperad
 
Sv: Em/jem/yrem

Äntligen hemma efter att suttit på Solehim Cup och fått rapporter via sms om hur det gått för våra stackars svenskar denna helgen. Sjukt trist med Sara, stackars Katrin men oj vilken tur hon hade, tack och lov...trist med Johan...Och även om ja förstår V:s besvikelse, så tog hon sig runt, och fick sitt kval trots allt. terrängen var ju grymt svår...Well...Kul för Nicolas iallafall..den hästen är fantastiskt fin..så att han stod övers på prispallen är inte så förvånande precis :) Nya tag för våra svenskar...;)
 
Sv: Em/jem/yrem

Ingen rolig läsning och sen bilderna på Katrin, var dom nödvändiga att publicera?????:confused:

de vill ju bara ha det smaskigaste...Hoppas att nästa års sessong kommer vara mer skonad från olyckor och annat...Sporten behöver få komma på benen igen...
 
Sv: Em/jem/yrem

:crazy:GRYMT avis på att du varit på Solheim Cup:crazy::cry:;)
Där hade vi mer än gärna varit med värsta mössan neddragen,förstås!Detta är min nästa karriär,som pensionär,om en 15 år sissådär!
Men att det blir ett bättre år för vår sport,tror jag alldeles säkert.Då har planeterna ändrat sina positioner,och detta gynnar nog de goda krafterna överlag:banana:
 
Sv: Em/jem/yrem

:crazy:GRYMT avis på att du varit på Solheim Cup:crazy::cry:;)
Där hade vi mer än gärna varit med värsta mössan neddragen,förstås!Detta är min nästa karriär,som pensionär,om en 15 år sissådär!

Vi sponsrade med jobb ju...Hade ja bara vetat du var golfintresserad hade ja ju skickat en bunt biljetter!! Well...nu vet ja det till nästa år då vi ska sponsra igen :idea: Själv satt ja bara o räknade timmarna till ja skulle få åka hem igen :rofl:
 

Liknande trådar

V
Fälttävlan Nu är listan över seniortruppen för 2007 släppt! Spetsgrupp: Dag Albert, England Linda Algotsson, Läckeby Sara Algotsson, Läckeby...
2
Svar
36
· Visningar
3 534
Senast: Lillan164
·
W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 201
Senast: LenaH
·
T
Fälttävlan Hittade ett nyhetsklipp (visserligen ett par veckor gammalt) Viktoria Carlerbäck och Sara Algotsson är i princip klara för...
2
Svar
23
· Visningar
2 492
Senast: aicha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp