1. Ferrari
inte så många inlägg, och inte kommit med så mycket input, det kan bero på en sjuk son förstås ( kry på sig lillen !) röstar på Habina igår en första röst som följs ganska snabbt av Fio, Väldigt lite att gå på vad det gäller henne tycker jag. Det är väl rösten på habina som sticker ut, men å andra sidan kan ju goda rösta på goda i DL1 , så det behöver inte säga något om henne Dock håller jag ögonen på henne
iom att svarta fåret röstade på henne så är det klart att man funderar över om det var för att signalera till lyan? å andra sidan var det först till gårdagens lynch det blev viktigare att vara följsam iom att det var då lyan fick gissa första gången. Ferrari kan vara god som JFrelin ville visa att det var därför hon röstade där.
Antingen si eller så med Ferrari känner jag. Dock håller jag ögonen på henne men mest för rösten på Habina i DL1
2. Paddington
skriver bra sammanställningar och för vettiga resonemang. Hittar inget som skulle tyda på någon ondhet så här långt, men vet inte heller om hon för den delen är god . Får vara neutral tills vidare
Jag är lite spooky på Paddington som jag tycker verkar vilja misstänka mig och skriver lite som jag hajar till för. Dock talar röständringen till hennes fördel tycker jag. Fortfarande neutral
3. Snurrfian l
ägger vad hon trodde var en andra röst på Habina, men det var en tredjeröst. Har idag ändå haft en del vettiga resonemang tycker jag och samtidigt vet jag inte vart jag har henne. Samtidigt så är det hennes tredje röst som sätter upp Habina till lottning och jag vet att snurrfian ganska ofta som ulv gör sånt som man inte "ska " göra. Och i min fundering om rösten på Habina är ett försök att rädda MikaTela så får hon ända mina ögon kvar på sig,
Inte varit med så mycket efter DL igår, men hon röstade på mig där, så antingen förvirrad god eller så är hon i lyan
5. Blacksmithfarm
Som vanligt vettiga resonemang och gedigna inlägg. Mycket av det hon resonerar om håller jag med om, så totalt för mig så vill jag något aningens anings lite pga det hålla henne som troligare god än ond iaf
Av det hon skrivit idag och hur hon röstade och resonerade igår så finns det ingen anledning för mig att ändra uppfattning mer än att det definitivt väger över åt det godare hållet nu
6. quarter4ever Jag
7. bollen__
Även bollen__ upplever jag håller igång tankarna och verkar vilja förstå och tänker i bra varv tycker jag ! Sammantaget finns det inget jag så här långt reagerar på hos henne, men får stå som neutral då jag inte heller på något sätt kan veta om hon är god för den delen heller
Har haft sin nattliga konferens med sig själv, fortsätter att resonera vettigt. röstade på MikaTela igår när jag var i rejäl ledning i antal röster, känns inte som nåt en ond skulle göra. Kvarstår som neutral men med en viss dragning åt det godare hållet
8. Artline
ganska anonym hittills, det är egentligen den lilla kommentaren att hon bjöd på sitt skumma röstinlägg ( för att se reaktionerna på det ?) En av tre som lägger en uddaröst igår. Vilket kan betyda att hon inte är ulv då ingen följer hennes röst ( tänker på svarta fåret där - men det är ju inget man säkert kan veta - bara en fundering ) Jag håller med bollen__ om att den kommentaren om att bjuda på sitt röstinlägg kanske tyder på att Artline inte är ond , ingen aning om vart jag har Artline , behöver se mera
Röstar på MikaTela igår och lägger dagens första ( tror jag) röst som hamnat på Snurrfian. Vet fortfarande inte vart jag har Artline
9. Mirtai
Jag reagerade lite på att hon följde Dentaku i att välja Peter Pohl ( som ett möjligt får som följer vad en ulv valt ) men egentligen kan man kanske inte dra så stora växlar på det iom att det var en OT-omröstning. Men tanken finns där.... Ffa som hon tom taggar Dentaku i sitt röstinlägg på Pohl och dessutom med titeln Jag saknar dig Jag saknar dig ( det känns ju lite som en flört med en ulv ändå ?) Gjorde en bra sammanfattning tidigare idag #335 röstar sedan på mig i dangens lynch, och inte mycket man kan säga om det egentligen- jag förstår om jag får röster idag ! Men Mirtai är en slug räv jag aldrig riktigt litar på så liten ögon har hon på sig trots allt
Inte varit inne sedan hon la rösten på mig igår. Svarta fåret var hon dock inte så den tanken kan jag lägga bort . Kvarstår på min obslista- vill se mera av hur hon resonerar sedan gårdagens lynch och nattens käk.
10. fio
lite inlägg men är sjuk ( krya på dig !) Lägger en andra röst på Habina igår som vi vet var god, röstar på mig idag, vilket inte gör hennes rad bättre, Men som sagt jag har förståelse för att jag får röster idag, men trots allt så jag håller koll på fio
Jag vete sjutton vart jag har henne. Hon verkar å ena sidan misstänka mig väldigt, men kanske lite för direkt för att jag ska tro att hon är ond ändå ? Varvar med bra resonemang och jag tycker att hon verkar tänka till iaf . Frågetecken för mig men får stå som neutral
11. TeamLundVer
ännu en som har litet antal inlägg, men har också på förhand förvarnat om att hon troligen skulle ha ett lågt deltagande. Till hennes fördel är att hon ändrade rösten hon la tidigt på mig för att istället lägga den på MikaTela. Men vågar inte hålla henne som god bara utifrån det
Inte varit inne sedan hon ändrade sin röst- men att hon gjorde det talar till hennes fördel tycker jag nog ändå. Neutral men med plus i kanten för röständringen
12. Dentaku
Hm resonerade vettigt tidigare idag och skrev ut det om kommandorans skills , och ett tänkt scenario. Jag hade precis samma tanke själv, efter jag sammanställt vad som kunde hänt under första dygnet för alla roller -då jag kom på att ängeln inte kunde ha blivit distraherad pga uteblivet käk. Men följer upp det med lägga en röst på mig . Velar i tankarna om Dentaku Kan vara god kan vara ond, så håller ett öga på henne om jag får chansen sedan.
Rösten igår på mig känns lite sådär, men samtidigt var hon tvungen att rösta tidigt då hon skulle ut och ha roligt. Men på min obslista idag. Vill se mera tankar om fler deltagare från henne
14. cirkus
håller en ganska låg profil ändå! Och jag funderar allt på om hon inte skulle kunna vara på den onda sidan i denna leken trots allt ? verkar tro att jag skulle vara kommandoran? Jag tror ju att den personen som har den rollen gör så lite som möjligt för att sticka ut just för att inte riskera att lynchas - så det resonemanget köper jag inte ! Verkar vilja elda på mot mig ( upplever jag det som ) så här är en jag definitivt vill kolla upp - en potentiell ulv för mig
Har varit delaktig under gårdagen och natten samt lite idag med funderingar och tankar. Jag är faktiskt inte fullt lika misstänksam mot cirkus idag som jag var igår. Tycker att hon vänder och vrider på ett vettigt sätt i många funderingar. Vill dock inte släppa henne helt från obslistan- jag är precis lika misstänksam mot henne som hon är mot mig

Men som sagt inte potenteill ulv för mig längre, utan "bara" på bevakalistan