Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När Snurrfian visade sig vara ulv så ändrade jag mig om Q , svårare än så var det inte! Det satte Q i en annan dagar som jag skrev.
Du har säkert en poäng i det. Jag tror oxå att BW har kollat upp Q och hade hon varit ulv/ kommandoran kanske vi hade fått höra mer om det.. Det är sant!
Faktum är att du ändrade dig INNAN uppdateringen kom, direkt efter cirkus ändring och efter DL-tiden kl 21.31skrev du detta:
Vilket är en rejäl ändring mot innan tycker jag ...
Vad finns i ersättning nu förresten. Får hem en son som är så trött att han inte orkar äta. Sätter mig i soffan med honom och ger en flaska ersättning istället i tron att han ska somna på 5 röda. 60 min senare och nu springer han rundor i hela husetHAN SKA SOVA KLOCKAN SJU!
![]()
nej men du hävdade att du ändrade dig efter att du fått reda på att Snurrfian var ulv, jag tycker att du ändrade dig väldigt raskt direkt efter DL-tiden var passerad och det stod klart att Snurrfian hade flest röster?Ja? Jag och cirkus var inne i en diskussion. Jag ser inget konstigt med det?
13 mån. Han brukar sova både på förmiddagen och eftermiddagen men eftersom han varit svår med läggningen nu en tid så hoppade vi eftermiddagen idag. Han sov 10 min i bilen på väg hem från affären (annars 1-2 timmar på eftermiddagen) men inte mer.Hur gammal är han? Mina barn går och lägger sig när de är trötta, dock senast 21 om de ska upp tidigt på morgonen dagen efter. Han kanske bara är övertrött. Testa välling, det har alltid funkat för att däcka mina barn.
nej men du hävdade att du ändrade dig efter att du fått reda på att Snurrfian var ulv, jag tycker att du ändrade dig väldigt raskt direkt efter DL-tiden var passerad och det stod klart att Snurrfian hade flest röster?
Det var @cirkusBSF ( tror jag det var?) har en poäng i att Habina åkt ofta i DL1 i de senaste lekarna att man som ond ju inte gärna lägger rösten där om det inte var tvunget ? hm
En kort reflektion av dettaSom skummast eller svårast att få grepp om har jag
Fio som jag velar om hon är desperat god ( typ som jag igår och i förrigår) eller om hon sitter i lyan
Ferrari hm. Kanske så är hon ond ändå ? Behöver kolla upp henne mera tror jag
Artline kan också vara ond. Tänker på att snurrfian inte la rösten på henne utan på Habina, och jag tycker att BSF ( tror jag det var?) har en poäng i att Habina åkt ofta i DL1 i de senaste lekarna att man som ond ju inte gärna lägger rösten där om det inte var tvunget ? hm
TLV såpass anonym. har hamnat här för att det inte går att riktigt bilda sig en uppfattning vart hon står.
Dentaku inte högst på min lista men hamnar här för att MikaTela kan ha alibiröstat i första DL på henne...
ah tack, en hur som ändå en vettig poäng tycker jag!Det var @cirkus![]()
Ferrari hm. Kanske så är hon ond ändå ? Behöver kolla upp henne mera tror jag
ja det är ju det som får mig att tveka om henne till största delen men det kan ju vara ett superalibi - ja@quarter4ever
Du tror att Artline la upp Snurris till lynch? Hon la första rösten, onödigt att rösta på en kollega?
Eller tänker du att hon är kommandoran då som satsar på super-alibi??
@quarter4ever
Du tror att Artline la upp Snurris till lynch? Hon la första rösten, onödigt att rösta på en kollega?
Eller tänker du att hon är kommandoran då som satsar på super-alibi??
ja det är ju det som får mig att tveka om henne till största delen men det kan ju vara ett superalibi - ja