Emojis från samsung telefon

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ser alla men inte som alla andra. Bläckfisken ser inte ut som den på mandalakis skärmdump. Enhörningen har brun man och blå konturer.

Har en sony och chrome.

🐩🦄🐏
 
Måste säga att de smileys som inte är bukes egna är väldigt små och svårlästa (även vanliga gula ansikten).
Så för er som kan uppskattar jag om bukes används i första hand, ifall det inte är några tekniska svårigheter med det.
 
Jag kom på det för ett tag sedan att smileysarna funkade även här så nu använder jag bara de från telefonen och surfplattan 😀
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Plötsligt så känner jag mig bara så förbannat tjatig och ältande och trött på mig själv. Har därför skrivit upp en lista över ämnen som...
Svar
7
· Visningar
560
Senast: cassiopeja
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 017
Senast: Mauen
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 073
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 402
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp