Emojis från samsung telefon

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ser i vissa inlägg emojis som jag har på min samsungtelefon som jag kan skicka i sms typ.

Syns de här på buke för alla om jag lägger in? Eller är det bara andra som läser buke via sina samsung som kan se dem?

Test, vem ser dessa: 🤣 🌴 🦄 ⚽
Ser ruta med kryss, palm (brun stam, gröna blad), ruta med kryss, fotboll. Har också Samsung som jag surfar på i skrivande stund.
 
@hemlig edit: jag uppdaterade min mobil för 2 dagar sedan och första smilyn är en ny. Men enhörningen har jag haft några månader nu sedan senaste uppdateringen eller så. (De du ser som fyrkanter)
 
Gul smiley på snedden som skrattar så tårarna rinner
En palm med brun stam och grön krona
En enhörning med blå man/pannlugg
En fotboll

Är vad jag ser.
Intressant, jag ser samma sak men enhörningen har rosa man/pannlugg istället för blått.

Samsung s9
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Plötsligt så känner jag mig bara så förbannat tjatig och ältande och trött på mig själv. Har därför skrivit upp en lista över ämnen som...
Svar
7
· Visningar
554
Senast: cassiopeja
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 013
Senast: Mauen
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 384
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 330
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp