En dum fråga..

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: En dum fråga..

har också tänkt på det jättemycket! :p en gång på en clear round var den en tjej som kom ut och grät som inte hade sadel och så sa domaren "balblabla inte tävla ...utan...blabla" så hon blev nog utesluten för det :crazy: tror jag:smirk: men jag har inte för mig att jag har sett det i TR

finns nog inga regler för det! fast jag kan medge att jag inte sett någon som tävlat barbacka! skulle vara lite kul om bayard kom in på VM utan sadel ;)

Hihi, nu ska jag göra det änu svårare för er:D
Får man lov att rida damsadel på vanlig lokal/regional tävling, både hopp och dressyr?

Hihi, nu ska jag göra det änu svårare för er:D
Får man lov att rida damsadel på vanlig lokal/regional tävling, både hopp och dressyr?

Om du skaffar ett TR så kan du läsa själv...

Nu låser jag tråden, dumma frågor finns det oftast svar på i TR - tro det eller ej.

/B_A_L, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 016
Senast: Mli
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Min luciadag i "korthet"... 12.15 (skulle vara 12.05 och jag hade suttit i foajén sedan 11.55) stod chauffören och bultade på porten...
Svar
0
· Visningar
318
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
11 999
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka