Bukefalos 28 år!

En liten fråga

Sv: En liten fråga

Fast det beror ju på vars man bor.
Bor du på landet är det ju rätt enkelt att låta både katt och hund vara lösa, eftersom risken för att de ska bli påkörda etc är mindre.
Bor du i en lägenhet i stan, har du mest troligt inte hästen där utan i ett stall utanför där den går i sin hage, medans du antagligen har både katt och hund hemma hos dig. Och då är det ju jättebra att man ändå tillgodoser behovet genom att gå i koppel eller rasthage
 
Senast ändrad:
Sv: En liten fråga

Fast det beror ju på vars man bor.
Bor du på landet är det ju rätt enkelt att låta både katt och hund vara lösa, eftersom risken för att de ska bli påkörda etc är mindre.
Bor du i en lägenhet i stan, har du mest troligt inte hästen där utan i ett stall utanför där den går i sin hage, medans du antagligen har både katt och hund hemma hos dig. Och då är det ju jättebra att man ändå tillgodoser behovet genom att gå i koppel eller rasthage

:bow: :bow: :bow:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 496
Senast: Gunnar
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
13 401
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 605
Senast: manda
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 326
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp